Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender godt til det og døjer også med det når jeg ikke er gravid...
Hvad det kan være hos dig, ved jeg ikke lige...
Mira0911 skriver: Kender godt til det og døjer også med det når jeg ikke er gravid... Hvad det kan være hos dig, ved jeg ikke lige...
Mulleunge skriver: Jamen meget underligt ?! har jo rygsygdom men ikke noget som skulle kunne fremprovokerer strøm lignende smerter i ryggen ? det kommer som små strøm ved lænden altså ..
Jamen meget underligt ?! har jo rygsygdom men ikke noget som skulle kunne fremprovokerer strøm lignende smerter i ryggen ? det kommer som små strøm ved lænden altså ..
Okey... Det skal du lige være obs på... For hvis nu det bliver regelmæssigt... Slet ikke til at vide..
Mira0911 skriver: Okey... Det skal du lige være obs på... For hvis nu det bliver regelmæssigt... Slet ikke til at vide..
Mulleunge skriver: Ih nej .. bliver jo vildt bekymret :/ jeg have en i går, og har haft lidt flere her til aften :/
Ih nej .. bliver jo vildt bekymret :/ jeg have en i går, og har haft lidt flere her til aften :/
Kan jeg da godt forstå... Ring endelig til til fødegangen eller AOMA hvis det bliver alt for meget... Og evt. få et tjek...
Mira0911 skriver: Kan jeg da godt forstå... Ring endelig til til fødegangen eller AOMA hvis det bliver alt for meget... Og evt. få et tjek...
Mulleunge skriver: Åh gud, nu det igen det TØR jeg sgu ikke .. de æder mig !!! Men ja, må lige mærke hvordan min nat går.
Åh gud, nu det igen det TØR jeg sgu ikke .. de æder mig !!! Men ja, må lige mærke hvordan min nat går.
De har bare at hjælpe dig og snakke pænt til dig...
Mira0911 skriver: De har bare at hjælpe dig og snakke pænt til dig...
Mulleunge skriver: Det er det de får løn for jo .. :/ ih der er kort tid tilbage for dig, hvor er det spændende.
Det er det de får løn for jo .. :/ ih der er kort tid tilbage for dig, hvor er det spændende.
Ja det er de jo... Jeps det er dejligt... Har allerede noget godt murren...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128