Nå men efter min tur på FG i dag og scanninger, CTG og alt det bøvl, er jeg jo begyndt at tænke en del over tingene her til aften. Sikkert en efterreaktion, i og med jeg havde det fint nok derinde.
Anyways, der er jo det her med min babys hjertelyd er for hurtig. Og da jeg var til en ekstra scanning nævnte lægen, at det fx kunne skyldes baby var stresset, og sådan.. Og nu tænker jeg så.. Man hører jo tit, at hvis baby er stresset inde i maven, så skider de i fostervandet så det bliver grønt. Og det er jo ikke godt. Men hvordan ved de egentlig, om det er sket, hvis man ikke går i fødsel?
Jeg tænker.. Kan min baby fx have skidt i vandet derinde nu uden man opdager det? Og det er vel farligt så?
Jeg skal ind og have kørt en strimmel mere i morgen, men tænkte at måske nogen af jer viste noget.. Så jeg ikke skulle gå og tænke over det i aften.
Man bliver lidt bekymret, især fordi jeg faktisk har det rimelig skidt her til aften med hovedpine, kvalme og svimmelhed.. Og det har jeg egentlig også haft de sidste dage, det er bare først nu det slår mig, at det er tilbagevendende..
Nå, tanker fra en kommende mor.. What do you know?
Anmeld