I vildrede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

enrigtigfar?

Det er helt sikkert et svært valg (som vi mænd slet ikke kan sætte os ind i på samme måde)Der er 2 spørgsmål der skal besvares - kan du leve med en abort? Livet går videre og muligheden for at få en til på et senere tidspunkt kommer helt sikkert.Uanset om man vil det eller ej, må man tage stilling til de sidste ting du selv nævner - økonomi, uddannelse osvVi har fravalgt flere børn (har dog ikke skulle kæmpe med abort spørgsmålet), men vi spurgte os selv hvad vi helst ville; ville vi helst gi vores barn så meget som vi kunne uden at skulle gå alt for meget på kompromis, eller skulle vi få en mere og gi dem begge "det næstbedste" af de fleste ting?Held og lykke med jeres beslutning (for husk det er JERES beslutning)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SjeBets

jeg har stået i en lign situation, vi havde dog råd, men jeg havde en søn på 2 en datter med en hjerneskade, en utro, alkoholisk , voldig mand, og en svær dep. 

jeg tog aborten,. en af grundene til det var fordi manden sagde få den ellers jeg skrider, og den anden var at jeg godt vidste at hvis jeg fik det her barn ville det ikke vokse op i en fantastisk familie, det liv kunne jeg ikke byde et nyt barn. Og han skred nu alligevel 6 mdr efter jeg fik en abort, og han bankede mig lige en sidste gang. 

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, men nogle gange er det bare bedst at vælge ikke at få barnet. Og hellere en abort end sætte et barn til værden man ikke kan tilbyde alt, så at sige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.