I vildrede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

Ladies..

Jeg havde svoret jeg aldrig ville lave sådan en dum tråd med for og imod for så svært kunne det ikke være at vælge en graviditet fra/til har jeg altid tænkt.

Men sagen er den at nu er jeg havnet i situaitionen og jeg er så i vildrede..

Jeg er gravid, meget meget uplanlagt (på p-piller), har et barn i forvejen der kun når at blive 2 år +/-, økonomien er ikke i top, men vi klare os da, vores barn vi har i forvejen har ikke været det nemmeste barn og er det stadig ikke og sover ikke igennem endnu, jeg skulle gerne i gang med min uddannelse os, men det ville jeg blive nød til at rykke, ja, det er ikke det bedste tidspunkt til barn nr 2, men alligevel er jeg i tvivl..

Hvad havde i gjordt?

Og gider ikke få høvl for at ja, jeg har tænkt tanken abort, men så kigger mit barn på mig og siger moar og gud hvor er valget bare 1000 gange svære pludselig. Men timingen ville være bedst med en abort, for vi havde som sagt beskyttet os netop fordi tiden ikke er rigtig nu.. nr 1 er os lavet på p-piller :-(

tror faktisk bare jeg skulle ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

den røg hurtigt ned.

Anmeld

31. august 2011

serinasmor

kan ikke sige meget andet end .. mærk efter ... økonomien kan sikkert godt hænge sammen med en nr 2 ... men omvendt er det heller ikke fedt at være barn af en mor der føler hun har ofret sig selv...

kan du leve med en abort?

eller kan du leve med endnu en baby, dårlig økonomi og uddannelse på hold ?

held og lykke med beslutningen

Anmeld

31. august 2011

Kris89

må erklære mig enig..

Kan du leve med en abort?

det er jo nok det der er det store spørgsmål...

Anmeld

31. august 2011

svanen73

Selvfølgelig skal du da ik ha høvl...hvad da det for noget. Det har du bestemmt ik brug for

Jeg har stået i din situation og valgte abort. Jeg havde bare ik overskuddet, hverken personligt og økonomisk + jeg sku i gang med min uddannelse.

Hvad siger din mand?

Anmeld

31. august 2011

DitteFisk

Der vil altid være råd mht økonomi og uddannelse. Det vigtigste er din mavefornemmelse. Væn dig lige lidt til tanken.. og hvis du slet ikke kan vænne dig til den, så er det nok aborten, for hvem vil være det uønskede barn?

Eksperter råder gerne til at vi får vores børn inden eller under vores uddannelse, da det så måske er nemmere for os at finde job bagefter. Det er naturligvis ikke altid lige let, men det kan lade sig gøre.

Men igen, som de andre også siger, mærk efter. Og find ud af hvor dine følelser kommer fra. Er det fra hjertet?

Ved du hvad der engang imellem hjælper, hvis du er meget i tvivl? At slå en mønt! Ikke fordi du skal lade tilfældigheden råde, men fordi så snart mønten er i luften så ved du ofte hvad du ønsker den skal lande på.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

kan ikke sige meget andet end .. mærk efter ... økonomien kan sikkert godt hænge sammen med en nr 2 ... men omvendt er det heller ikke fedt at være barn af en mor der føler hun har ofret sig selv...

kan du leve med en abort?

eller kan du leve med endnu en baby, dårlig økonomi og uddannelse på hold ?

held og lykke med beslutningen

ja, et eller andet sted findr man jo vel altid råd til tingene, puh synes bare det er så svært et valg....

ved ikke om jeg ville kunne leve med en abort, et eller andet sted jo, men er bare så bange for at vælge forkert..

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Selvfølgelig skal du da ik ha høvl...hvad da det for noget. Det har du bestemmt ik brug for

Jeg har stået i din situation og valgte abort. Jeg havde bare ik overskuddet, hverken personligt og økonomisk + jeg sku i gang med min uddannelse.

Hvad siger din mand?

tak har bare læst en del tråde hvor bare man nævner ordet abort får man klø..

manden, ved ikke om det er gået op for ham eller han inderst inde gerne vil have nr 2 for han græder i hvert fald ikke snot over det..

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Der vil altid være råd mht økonomi og uddannelse. Det vigtigste er din mavefornemmelse. Væn dig lige lidt til tanken.. og hvis du slet ikke kan vænne dig til den, så er det nok aborten, for hvem vil være det uønskede barn?

Eksperter råder gerne til at vi får vores børn inden eller under vores uddannelse, da det så måske er nemmere for os at finde job bagefter. Det er naturligvis ikke altid lige let, men det kan lade sig gøre.

Men igen, som de andre også siger, mærk efter. Og find ud af hvor dine følelser kommer fra. Er det fra hjertet?

Ved du hvad der engang imellem hjælper, hvis du er meget i tvivl? At slå en mønt! Ikke fordi du skal lade tilfældigheden råde, men fordi så snart mønten er i luften så ved du ofte hvad du ønsker den skal lande på.

tak dit rigtig dejlige svar, det gav stof til eftertanke.

Anmeld

31. august 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

tak dit rigtig dejlige svar, det gav stof til eftertanke.

Det var så lidt, håber du når til enighed i dit hoved, det er det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.