Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: Såååå smuk du er
Såååå smuk du er
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Så er der 3 dage til termin Vi glæder os bare rigtig meget - Nu må han godt snart komme ud til os
Så er der 3 dage til termin Vi glæder os bare rigtig meget
- Nu må han godt snart komme ud til os
WOW en strutter vestøv herfra
anetteb skriver: WOW en strutter vestøv herfra
Ja hehe
RiUL skriver: Hold da fest! Ih, det blir dejligt med en stooor dreng Ih ja, jeg håber altså ikke at jeg skal gå 14 dage over Hehe.. Har prøvet at lokke ham lidt, men han vil ikke høre
Hold da fest! Ih, det blir dejligt med en stooor dreng
Ih ja, jeg håber altså ikke at jeg skal gå 14 dage over Hehe.. Har prøvet at lokke ham lidt, men han vil ikke høre
Han bliver født med elastikker om håndledende
Selvfølgelig går du ikke 14 dage over Ud og køb theen, tror den gør et eller andet har drukket den i 4 dage nu og har fået mere og mere menses murren og ondt i lænden
RiUL skriver: JA KOM SÅ UD! Jeg har lokket ham så meget, men han gider ikke Vi fik forresten skønnet hans vægt igår, til 3200 gr. Så skal ikke føde en kæmpe baby
JA KOM SÅ UD! Jeg har lokket ham så meget, men han gider ikke Vi fik forresten skønnet hans vægt igår, til 3200 gr. Så skal ikke føde en kæmpe baby
Mulleunge skriver: Hvad laver du her? Du skal ligge på Hvidovre og presse skal du !!! åh det godt søde, han er jo bare perfekt så, ja altså hvis han så gider komme snart, han skal ikke bare ligge derinde og blive tyk
Hvad laver du her? Du skal ligge på Hvidovre og presse skal du !!! åh det godt søde, han er jo bare perfekt så, ja altså hvis han så gider komme snart, han skal ikke bare ligge derinde og blive tyk
Ja, det burde jeg jo Men der er intet i gære endnu suk.. hehe..
Så jeg må bare finde tålmodigheden frem, og vente
RiUL skriver: Meget! Kan nææææsten ikke vente
Meget! Kan nææææsten ikke vente
Hehehe, kan jeg da GODT forstå!!!!
RiUL skriver: Ja, det burde jeg jo Men der er intet i gære endnu suk.. hehe.. Så jeg må bare finde tålmodigheden frem, og vente
Sikke en fin mave!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128