Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Såååå smuk du er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jemion skriver: Ihh hvor er du smuk søde Bliver helt underligt at ikke skulle følge dine mavebilleder mere men NØJ hvor jeg glæder mig til at se vores skønne sønner Sender en HEL spand Ve-støv imod dig
Ihh hvor er du smuk søde Bliver helt underligt at ikke skulle følge dine mavebilleder mere men NØJ hvor jeg glæder mig til at se vores skønne sønner
Sender en HEL spand Ve-støv imod dig
Vi deler det vestøv, smukke Så vores lækre drenge kan finde udgangen meget snart!
Og uha, idag har du termin Endelig! Og vildt at jeres dreng er skønnet til 3700 gr. Vi fik også skønnet lillefisen igår, til 3200 gr. Blir spændende at se om det passer, når de kommer ud
1012lmp skriver: Wow en smuk mave.. .det bærer du super flot...! Og masser af vestøv herfra..
Wow en smuk mave.. .det bærer du super flot...!
Og masser af vestøv herfra..
Tusind tusind tak
peitersen23 skriver: Du har en rigtig flot mave
Du har en rigtig flot mave
Taaak
Frøken J. skriver: Ufatteligt du stadig kan passe de bukser, din snyder! SMuk mave som altid!
Ufatteligt du stadig kan passe de bukser, din snyder! SMuk mave som altid!
Haha, ja Sagde min JM også Og tusind tak
Glæder mig helt vildt til han kommer ud
fif skriver: SÅÅÅ spændende nu!!!!
SÅÅÅ spændende nu!!!!
Meget! Kan nææææsten ikke vente
CamillaValby skriver: Ihh smukke det er jo lige om lidt
Ihh smukke det er jo lige om lidt
Ja, det er det altså
- Er så spændt på hvornår det sker Og forhåbentlig ikke om 14 dage
RiUL skriver: Vi deler det vestøv, smukke Så vores lækre drenge kan finde udgangen meget snart! Og uha, idag har du termin Endelig! Og vildt at jeres dreng er skønnet til 3700 gr. Vi fik også skønnet lillefisen igår, til 3200 gr. Blir spændende at se om det passer, når de kommer ud
Jordemoder målte mit sf mål igår til 39 cm og lillemanden fylder bogstavlig talt det hele derinde
Det er så spændende at se hvornår de lækre drenge vil se deres forældre
B&J skriver: Det er her med gjordt
Det er her med gjordt
Hehe, taak for det
Jemion skriver: Jordemoder målte mit sf mål igår til 39 cm og lillemanden fylder bogstavlig talt det hele derinde Det er så spændende at se hvornår de lækre drenge vil se deres forældre
Hold da fest! Ih, det blir dejligt med en stooor dreng
Ih ja, jeg håber altså ikke at jeg skal gå 14 dage over Hehe.. Har prøvet at lokke ham lidt, men han vil ikke høre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128