Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg lige dele med Jer, at vi har talt og talt herhjemme. Og manden er gået med til en baby nr 2.
Han har altid sagt 1, jeg 4. Nu er vi da lidt tættere på 4. Hehe !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver:
Hehe tak Han så lige to nyfødte (tvillinger) forleden på sit arbejde. Han måtte indrømme, at de var lidt for lækre
Kan slet ikke vente til den første er kommet, og vi får overskud til nr 2. Mer vil ha mer!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe tak Han så lige to nyfødte (tvillinger) forleden på sit arbejde. Han måtte indrømme, at de var lidt for lækre Kan slet ikke vente til den første er kommet, og vi får overskud til nr 2. Mer vil ha mer!
nettemor skriver: hehe ja kender det godt. jeg sad også med min nyfødte i armene og spekulerede over hvornår vi mon var klar til nr 2. fik mega dårlig samvittighed over for bebsen i armene men det var jo ikke fordi han betød mindre for mig eller noget som helst. og nu 18 mdr efter er jeg ved at være KLAAAAAR!!! på en mere hehe
hehe ja kender det godt. jeg sad også med min nyfødte i armene og spekulerede over hvornår vi mon var klar til nr 2. fik mega dårlig samvittighed over for bebsen i armene men det var jo ikke fordi han betød mindre for mig eller noget som helst. og nu 18 mdr efter er jeg ved at være KLAAAAAR!!! på en mere hehe
Uh hvor spændende! Planlægger i så at få nr 2 nu?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Uh hvor spændende! Planlægger i så at få nr 2 nu?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Må jeg lige dele med Jer, at vi har talt og talt herhjemme. Og manden er gået med til en baby nr 2. Han har altid sagt 1, jeg 4. Nu er vi da lidt tættere på 4. Hehe !!
Hihi, kan simpelthen ikke lade være med at grine. Hvor er du sød . Tænk sig at være skruk mens man er gravid
Men når han først holder jeres lækre lille kærlighedsbarn i armene, så er han da klar på et helt fodboldhold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128