I min skrukhed under graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Må jeg lige dele med Jer, at vi har talt og talt herhjemme. Og manden er gået med til en baby nr 2. 

Han har altid sagt 1, jeg 4. Nu er vi da lidt tættere på 4. Hehe !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Nettemor

31. august 2011

nettemor skriver:

Hehe tak  Han så lige to nyfødte (tvillinger) forleden på sit arbejde. Han måtte indrømme, at de var lidt for lækre 

Kan slet ikke vente til den første er kommet, og vi får overskud til nr 2. Mer vil ha mer! 

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe tak  Han så lige to nyfødte (tvillinger) forleden på sit arbejde. Han måtte indrømme, at de var lidt for lækre 

Kan slet ikke vente til den første er kommet, og vi får overskud til nr 2. Mer vil ha mer! 

hehe ja kender det godt. jeg sad også med min nyfødte i armene og spekulerede over hvornår vi mon var klar til nr 2. fik mega dårlig samvittighed over for bebsen i armene men det var jo ikke fordi han betød mindre for mig eller noget som helst. og nu 18 mdr efter er jeg ved at være KLAAAAAR!!! på en mere hehe

Anmeld

31. august 2011

nettemor skriver:

hehe ja kender det godt. jeg sad også med min nyfødte i armene og spekulerede over hvornår vi mon var klar til nr 2. fik mega dårlig samvittighed over for bebsen i armene men det var jo ikke fordi han betød mindre for mig eller noget som helst. og nu 18 mdr efter er jeg ved at være KLAAAAAR!!! på en mere hehe

Uh hvor spændende! Planlægger i så at få nr 2 nu? 

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

Uh hvor spændende! Planlægger i så at få nr 2 nu? 

både og. går og laver værelser så vil gerne lige ha det ordnet først. Sebastian sover på vores soveværelse fordi der endnu ikke er et barneværelse. og hvis min graviditet er som den første så er jeg ikke meget værd de første par mdr pga opkast osv så vil gerne at der i det mindste er styr på det inden.. vil jo ikke at manden skal stå med det hele

Anmeld

31. august 2011

Mom2012

Må jeg lige dele med Jer, at vi har talt og talt herhjemme. Og manden er gået med til en baby nr 2. 

Han har altid sagt 1, jeg 4. Nu er vi da lidt tættere på 4. Hehe !!

Anmeld

31. august 2011

Mutti2B

Hihi, kan simpelthen ikke lade være med at grine. Hvor er du sød . Tænk sig at være skruk mens man er gravid

Men når han først holder jeres lækre lille kærlighedsbarn i armene, så er han da klar på et helt fodboldhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.