Synes humøret er i bund :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2011

Anonym trådstarter

1 dag med udebleven MS Jeg har ventet på denne dag, stod op og tog en test.......

Bragene negativ........... Jeg har prøvet at teste med en bilig test og en clearblue..... and nothinge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

nogle andre der har opleve at være gravid alligevel?

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

31. august 2011

TR

Anonym skriver:

1 dag med udebleven MS Jeg har ventet på denne dag, stod op og tog en test.......

Bragene negativ........... Jeg har prøvet at teste med en bilig test og en clearblue..... and nothinge

Måske du ikke har dannet nok af det stof der bruges til, at vise i en test at man er gravid .. ,

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Måske du ikke har dannet nok af det stof der bruges til, at vise i en test at man er gravid .. ,

burde man ikke have gjort det nu?

Anmeld

31. august 2011

TR

Anonym skriver:

burde man ikke have gjort det nu?

For at være helt ærlig, ved jeg ikk rigtig meget om det .. Har bare hørt og læst at det er meget forskelligt fra person til person hvornår man kan teste positiv ...

Anmeld

31. august 2011

Camilla Jensen

Jeg testede ikke positiv før 6 dage efter forventet mens. Der kan gå mange dage før du har nok stof i kroppen til positiv test. Op med humøret, det vigtigste er bare at man ikke går og tænker for meget over det (selvom det er MEGET svært)

Held og lykke med streg nr 2

Anmeld

31. august 2011

baby012

Hehe, jeg gik og ikke kunne forstå hvor min mens blev a i 9 dage  
-først derefter var testen posetiv .  

Anmeld

31. august 2011

LouiseRH

Du har sikkert ikke produceret nok HCG endnu
Jeg testede altså også først postiv 10 dage efter min mens udeblev. Så ro på

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Camilla Jensen skriver:

Jeg testede ikke positiv før 6 dage efter forventet mens. Der kan gå mange dage før du har nok stof i kroppen til positiv test. Op med humøret, det vigtigste er bare at man ikke går og tænker for meget over det (selvom det er MEGET svært)

Held og lykke med streg nr 2

er det rigtigt?

Puha, det hjælper på humøret, så venter jeg et par dage mere og håber at min MS ikke dukker op i mellemtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.