Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tilykke!!!! Hvor er det altså bare dejligt for jer, at det endelig lykkedes!!!!
Velkommen i gruppen, glæder mig til at følge din voksende mave..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Det er mig som gemte sig bag denne tråd:Hvor er det bare vildt og rigtig uvirkeligt.Jeg har lige fået svar fra klinikken Tallet skulle være over 100Og mit lå på 650 så jeg er da perfekt gravidGlæder mig til at være med inde i denne gruppe, det er jo noget helt nyt for mig, eftersom vi har kæmpet for at kommet herind i 2 og 3 mdr.Kram en lykkelig kommende mor
Tillykke smukke Hvor er jeg bare GLAD for at det ENDELIG blev jeres tur YES!!!
jeg vidste det var dig..
kæmpe kæmpe stort tillykke.. hvor er det bare dejligt for jer.. håber det bedste for dig, din kæreste og lille baby..
FANTASTISK
Kæmpe stort tillykke, hvor er det bare skønt.
Lige sådan et indlæg man bliver glad over at læse
TILLYKKE med det Al held og lykke med graviditeten!
Hvor er det bare dejligt.
STORT tillykke!
Kæmpe stort tillykke
så fik jeg ret, det lykkedes denne gang
Det er bare helt vildt smukke! Siden vi skrev sammen i går, har jeg været helt kulret på dine vegne
Glæder mig til at vi skal på babyshopping
Hvor er det bare skønt..
Havde gættet det var dig.. Super dejligt
TILLYKKE med graviditeten
endnu engang tillykke sødeste!!!! hvor er det bare stort!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128