Svag streg efter 5 minutter :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2011

Anonym trådstarter

Ja nu kunne jeg ikke lade være med at tage en g-test

Min mens er først beregnet til at komme ca d. 8/9 men har haft det anderledes end jeg plejer og igår aftes havde jeg lidt kvalme.

Så jeg købte idag en test og har taget den efter ca 4 minutter syntes jeg at jeg kunne skimte en MEGET svag streg men tænkte at der nok ikke var nogle da det er så lang tid før forventet mens at den er taget..

Da jeg så vil smide den ud efter omkring 45 minutter kan jeg se en lidt tydligere streg nr 2  
Jeg kan sidde med den i strækt arm og stadig se stregen.

Tror i der ligger en lille spire til os?
ved godt man ikke kan regne med den efter så lang tid, men kan alligevel ikke lade være at tænke om den måske er god nok

Jeg tager en ny test om nogle dage og ser hvad den siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Muffinmus

Nej, de fleste streger 8 DAGE før tid er bare selve teststregen du kan se tydeligere når den har ligget lidt, kan man på rigtigt mange teste, både Valmed, Apoteket, På fler af dem på TS der sælges.

Har selv prøvet det fra 2+5 hvor jeg i hvert fald ikke var gravid, det var snyde streger alle sammen.og læser næsten hver dag om lign tildfælde.

Så nej, du kan ikke regne med den.

Dermed ikke sagt du ikke er gravid:-) Men vent til du er tættere på :-)

de fleste kan teste fra 3+5, men mange kan 3+3, så prøv derfra.

Anmeld

31. august 2011

kimfrit

kom med et billede

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Nej, de fleste streger 8 DAGE før tid er bare selve teststregen du kan se tydeligere når den har ligget lidt, kan man på rigtigt mange teste, både Valmed, Apoteket, På fler af dem på TS der sælges.

Har selv prøvet det fra 2+5 hvor jeg i hvert fald ikke var gravid, det var snyde streger alle sammen.og læser næsten hver dag om lign tildfælde.

Så nej, du kan ikke regne med den.

Dermed ikke sagt du ikke er gravid:-) Men vent til du er tættere på :-)

de fleste kan teste fra 3+5, men mange kan 3+3, så prøv derfra.

Tak for svaret :-D

Jeg prøver at tage en ny test i starten af næste uge hvor det kun er få dage før :-)

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Jeg vil tilslutte mig.

SÅ lang tid før, kan man altså ikke teste, ægget har jo dårligt nået at sætte sig fast.

Slå koldt vand i blodet, og vent til mens-dag

Anmeld

31. august 2011

Levi&LilysMor

efter 45 min er en test ikke gyldig, den skal efter 3 min vise om der er en mere streg eller ej, men jeg testede da jeg var i uge 5, og der var den altså også knald rød som den anden, tror jeg har den i mine billeder.

Min sidste mens havde jeg juleaften og testede i midten af januar hvor den viste negativ, så ventede videre på mens som stadig ikke kom og i starten af februar kom de to streger såe...

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

kom med et billede

Kan jeg desværre ikke, har ikke et kamera i nærheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.