At flytte sammen med ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ved godt at jeg falder udenfor kategori, men tænker at det er ok når børnene har det godt med den nye kæreste, og man føler sig sikker på at det er ham man vil ( og at han vil dig) ;0)

Det tænker jeg du har hel ret i Min datter er SÅÅ glad for min kæreste og hun er allerede begyndt at snakke om, når vi engang skal flytte sammen. Det er da sødt. Men for mig skal der gå min et år før det skal ske. Det har mine veninder og lidt familie stillet spørgsmålstegn ved - de mener ikke, at man som sådan kan sætte tidshorisont på. Og nej det kan man måske ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det tænker jeg du har hel ret i Min datter er SÅÅ glad for min kæreste og hun er allerede begyndt at snakke om, når vi engang skal flytte sammen. Det er da sødt. Men for mig skal der gå min et år før det skal ske. Det har mine veninder og lidt familie stillet spørgsmålstegn ved - de mener ikke, at man som sådan kan sætte tidshorisont på. Og nej det kan man måske ikke

Jeg tror jeg ville have det som du - især hvi ikke man har mulighed for at ses så ofte.... Uanset hvad kan vi jo ikke komme udenom at jo mere man er sammen, des bedre lærer man hinanden og kende, og har derfor et bedre grundlag for den store beslutning. Og så ville jeg nok ikke flytte, men lade ham rykke teltpælene op - forøvrigt uanset om han havde børn eller ej. Jeg ville have brug for den tryghed det er at vide at det er MIN lejlighed hvis det skulle gå galt, at jeg stadig havde familie og venner i nærheden, ikke skulle ud i et jobskifte for mit vedkommende og at barnet ikke skulle flytte institution...

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg tror jeg ville have det som du - især hvi ikke man har mulighed for at ses så ofte.... Uanset hvad kan vi jo ikke komme udenom at jo mere man er sammen, des bedre lærer man hinanden og kende, og har derfor et bedre grundlag for den store beslutning. Og så ville jeg nok ikke flytte, men lade ham rykke teltpælene op - forøvrigt uanset om han havde børn eller ej. Jeg ville have brug for den tryghed det er at vide at det er MIN lejlighed hvis det skulle gå galt, at jeg stadig havde familie og venner i nærheden, ikke skulle ud i et jobskifte for mit vedkommende og at barnet ikke skulle flytte institution...

Vi er heldigvis ikke ude i at jeg skal skfite job, hvis jeg flytter sammen med ham. Det at bo i hans gør mig ikke spor. Han ejer og jeg er lejer, så det mest naturlige er at vi flytter ind hos ham. Dog ved jeg ikke helt da det jo så betyder længere afstand til mine forældre. Men så er vi til gengæld tæt på hans som jeg i øvrigt rigtig godt kan lide.

Anmeld

31. august 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Jer med børn i forvejen:

Hvornår begyndte I at snakke om at flytte sammen og hvornår gjorde I det?

Min kæreste og jeg bor en god køretur fra hindanden og det er med til at besværgerlig gøre at vi kan ses. I den anledning kom jeg til at tænke på, hvornår I andre begyndte at tænke og besluttede at flytte sammen. Min kæreste har ingen børn og jeg har et.

Min kæreste og jeg flyttede sammen i juli måned 2011, og har været kærester siden december 2010. Så ca. 7 mdr. efter vi fandt sammen flyttede han en. Jeg har et barn, han har ingen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.