At flytte sammen med ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.229 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2011

Anonym trådstarter

Jer med børn i forvejen:

Hvornår begyndte I at snakke om at flytte sammen og hvornår gjorde I det?

Min kæreste og jeg bor en god køretur fra hindanden og det er med til at besværgerlig gøre at vi kan ses. I den anledning kom jeg til at tænke på, hvornår I andre begyndte at tænke og besluttede at flytte sammen. Min kæreste har ingen børn og jeg har et.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

B&J

Min kæreste kom fra KBH og jeg fra nordjylland. og da han besøgte mig første gang tog han aldrig hjem igen vi havde dog ingen børn dengang

Anmeld

31. august 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg bor en god køretur fra hindanden og det er med til at besværgerlig gøre at vi kan ses. I den anledning kom jeg til at tænke på, hvornår I andre begyndte at tænke og besluttede at flytte sammen. Min kæreste har ingen børn og jeg har et.

Jeg flyttede sammen med min "nye" kæreste efter vi havde været kærester i 1½ år. Vi begyndte at lede efter sted da vi havde været sammen i 1 .. jeg har 1 barn og han har ingen.

Anmeld

31. august 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

mig og kæresten var fra starten af sammen hele tiden og efter 2 uger snakkede vi om at flytte sammen, 3 uger efter modtog vi nøglerne til den nye lejlighed (der var heldigvis en der kunne over tage hans lejlighed efter 1 måned ) jeg har 1 barn i forvejen, han har ingen , men vi har da snakket om hvornår vi skal have en lille guldklump sammen

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

vi har været sammen i 2½ år og er lige flyttet sammen, vi boede også noget fra hinanden. jeg har to unger med, han har så også 2, 

vi brugte de første 4-5 mdr på at lære hinanden at kende, der mødte han ikke mine unger, og så har han spurgt mig nogle gange hen over de sidste 8 mdr, men jeg har nægtet før her i juli, nu skulle det være. Jeg ville bare være så sikker som jeg kunne være på at det ikke  var dumt, fordi det er noget jeg påvinger mine børn, og de skulle være helt ok med det, og endnu en mand der skred er jeg ikke sikker på de helt kunne overskue 

Anmeld

31. august 2011

MigSS

vi flyttede sammen efte 3 måneder, vi har været sammen 28 måneder i morgen   dog ingen børn endnu

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Min kæreste kom fra KBH og jeg fra nordjylland. og da han besøgte mig første gang tog han aldrig hjem igen vi havde dog ingen børn dengang

Nej så er det jo også noget helt andet  Jeg tænkte på dem der var alene med børn derfor jeg skrev i enlig mor

Anmeld

31. august 2011

LilleMie

Anonym skriver:

Vi snakkede om det efter et års tid som kærester og flyttede sammen efter halvandet. Jeg boede i et tidsbegrænset lejemål (som snart ville udløbe) og da vi alligevel sov sammen næsten hver aften, virkede det naturligt. Vi var begge unge (22 år) og havde ingen børn.

Hvor længe har I været sammen?

Anmeld

31. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej så er det jo også noget helt andet  Jeg tænkte på dem der var alene med børn derfor jeg skrev i enlig mor

hihihi så jeg slet ikke mon ikke et er alt det snot jeg har i hovede

Anmeld

31. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jer med børn i forvejen:

Ved godt at jeg falder udenfor kategori, men tænker at det er ok når børnene har det godt med den nye kæreste, og man føler sig sikker på at det er ham man vil ( og at han vil dig) ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.