Hvor eget har i taget på? Omkring uge 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mussen2

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes det er utrolig forskelligt hvor meget folk taget på, og hvornår. 

Ja, ikke mindst den med hvornår JEg håber ikke der venter mig 25 kilo i sidste trimester

Er der ikke også noget med at man gerne bliver en smule større som andengangsgravid eller er det en skrøne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Ja, ikke mindst den med hvornår JEg håber ikke der venter mig 25 kilo i sidste trimester

Er der ikke også noget med at man gerne bliver en smule større som andengangsgravid eller er det en skrøne?

Ved det faktisk ikke, men jeg tror ikke det nødvendigvis passer.

Jeg ved at man ofte ser hurtigere gravid ud anden gang, men det er ikke pga. vægten nødvendigvis, men fordi man en gang før har været gravid. 

Anmeld

31. august 2011

LilyMarleen

Nu er jeg en kraftig pige, men jeg har taget nul og nix på- Holder vægten. Og jeg syntes det er SÅ dejligt!

I sidste graviditet startede jeg på 79. jeg tog RIGTIG hurtig på og lå det meste af graviditeten på 90 ca, ca fra uge 8-9 stk. Jeg endte på 101. Nok mest pga vand i kroppen, det var en utrolig varm sommer. Puuuu'.. Jeg tabte faktisk alt efter fødslen og lå på 82. 3 uger efter.

Nu, efter en dovn barsel lå jeg på 89. Jeg lå på 89 da jeg blev gravid, og ligger stadig på 89. Jeg er i uge 18. Og der bliver jeg forhåbentligt. Jeg magter ikke flere kg. Jeg spiser feks ikke lige så usundt og bruger ikke graviditeten som undskyldning ligesom sidst!

Anmeld

31. august 2011

LilleMie

Jeg er ikke helt i uge 18 endnu, men i uge 16 og har endnu ikke taget på (set ud fra min startvægt), selvom maven vokser. Tabte mig også en del i starten og er nu tilbage på min startvægt. Så om et par uger har jeg nok taget 1-2 kg på.

Anmeld

31. august 2011

Mor til Mike

Mussen2 skriver:

Jeg selv har ikke vejet mig ret tit, men her til morgen skuler det være. +5,5 kilo, og jeg er 17+2. Det er ok. Jeg er ikke blandt de mindste, men tror jeg følger nogenlunde min skala fra sidste graviditet hvor jeg endte på 16-17 kilo. Hva med jer? Hvad siger jeres vægt

i uge 18 havde jeg taget ca. 1 til 2 kilo på. i dag er jeg i uge 29 og har taget 6 kilo på :-)

Anmeld

31. august 2011

Loan

Kan ikke huske hvad vægten sagde i uge 18, men her i uge 25 + 0 har jeg taget 3,8 kg på. Ikke ligefrem synderligt meget, men er også en smule kraftig i forvejen med min 168 cm og 76,1 kg.

Anmeld

31. august 2011

Muffinmus

med min datter havde jeg taget 1,5 kg på i 18 uge, men endte på 17,5, så resten kom efter 20 uge:-)

Så du kan enten nå at tage meget på fra nu eller ikke ret meget, svært at sige:-)

Anmeld

31. august 2011

Tulley

Mussen2 skriver:

Jeg selv har ikke vejet mig ret tit, men her til morgen skuler det være. +5,5 kilo, og jeg er 17+2. Det er ok. Jeg er ikke blandt de mindste, men tror jeg følger nogenlunde min skala fra sidste graviditet hvor jeg endte på 16-17 kilo. Hva med jer? Hvad siger jeres vægt

Altså jeg er lige nu i 28+5 og har ikke taget noget på. Eller det vil sige jeg tabte mig først 2 kg og har nu taget dem på nu. Bare jeg ikke tager mere på er jeg glad.

Anmeld

31. august 2011

Levi&LilysMor

Uhha... kan slet ikke huske om jeg havde taget noget på i uge 18, men nu hvor jeg er i uge 35 så siger den +10 kg, er jeg meget tilfreds med, så nu må vi se hvad jeg ender på inden han vil ud

Anmeld

31. august 2011

Fru Aagaard

Jeg er 19+4 i uge 20, og har stadig kun tabt mig - selvom maven buler godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.