Hvor eget har i taget på? Omkring uge 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.119 visninger
22 svar
1 synes godt om
31. august 2011

Mussen2

Jeg selv har ikke vejet mig ret tit, men her til morgen skuler det være. +5,5 kilo, og jeg er 17+2. Det er ok. Jeg er ikke blandt de mindste, men tror jeg følger nogenlunde min skala fra sidste graviditet hvor jeg endte på 16-17 kilo. Hva med jer? Hvad siger jeres vægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

banditten2011

Mussen2 skriver:

Jeg selv har ikke vejet mig ret tit, men her til morgen skuler det være. +5,5 kilo, og jeg er 17+2. Det er ok. Jeg er ikke blandt de mindste, men tror jeg følger nogenlunde min skala fra sidste graviditet hvor jeg endte på 16-17 kilo. Hva med jer? Hvad siger jeres vægt

indtil videre har jeg taget 1,5 kilo på og jeg er 29+6 idag men vejer os ca 15 kilo  mere end hva jeg burde veje i følge de kloge

Anmeld

31. august 2011

Københavnermor

I uge 18 havde jeg taget 2 kg på. Nu her er jeg 25 uger henne og har taget 7 kg på. For mig er det gået stærkt de sidste 4 ugers tid.

Anmeld

31. august 2011

Holbæktrunten

Mussen2 skriver:

Jeg tror jeg havde taget 6-7 kg på i uge 18... Det gik stærkt i starten... Men her tre dage over tid siger vægten stadig plus ti kg, og det har den ligget på de sidste otte uger.... Jeg vejede nu også ti kg for meget til at begynde med, så der er rigeligt at tage af ;0)

Anmeld

31. august 2011

Zelinasmor

I uge 18 havde jeg taget ca. 4,5kg på. Og er nu i uge 26 taget 7,5 på  Jeg er godt tilfreds.

Anmeld

31. august 2011

FruHolm <3

havde taget ca 12 kg på i uge 22, endte med at tage 30 kg på i det hele

Anmeld

31. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Ikke rigtig noget. Måske 1/2 - 1 kg. I uge 26 havde jeg tager 3 kg på 

Nu er jeg 27+, men har ikke været oppe på vægten siden sidst. Tager dog umiddelbart mest på på maven. 

Anmeld

31. august 2011

Witt

Mussen2 skriver:

Jeg er 18+1 uger henne i dag og vejer 51,5. Inden jeg blev gravid vejede jeg 45,3 .. så gdt og vel 6 kilo +/- .. De kilo har sat sig på maven og kun på maven .. Lår og popo'n er ikke blevet 1 kilo større  ..

Anmeld

31. august 2011

Mussen2

Det er utroligt som det svinger, men når bare man selv er tilpas med det. Jeg selv drømmer om at være sn gravid slank sylfide, men det har jeg skudt en hvid pind efter. Det står bare ikke skrevet i mine kort, såhvis jeg holder mig på 16-17 kilo, som i sidste graviditet, så er jeg tilfreds

Anmeld

31. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Det er utroligt som det svinger, men når bare man selv er tilpas med det. Jeg selv drømmer om at være sn gravid slank sylfide, men det har jeg skudt en hvid pind efter. Det står bare ikke skrevet i mine kort, såhvis jeg holder mig på 16-17 kilo, som i sidste graviditet, så er jeg tilfreds

Synes det er utrolig forskelligt hvor meget folk taget på, og hvornår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.