Hvornår er der fest igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Tut

Hej,

Det var så hyggeligt hos BM sidst... Så hvornår skal vi ses igen?

Jeg ville gerne ligge hus til her i KBH, men de af jer der har været hos mig ved at pladsen er meget trang.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Rasmine

Kalaha har vist noget i februar?

Mette - ej inviteret endnu

Anmeld

15. januar 2009

Lise

Jeg stemmer for at vi rykker det hjem til Tut

Anmeld

15. januar 2009

Ny mor

Jeg stemmer også for Københavnstrup.....
Birgitte (som håber at blive inviteret )

Anmeld

15. januar 2009

Loggidut

jeg håber det bliver i jylland...og i køwenhavnere kommer "jæm" til wos.
For jeg tror godt nok ikke jeg kan hekse den slags penge frem...og jeg savner jer (må jeg bande) satme!

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Tror nu godt nok Kalaha bliver ked, hvis hun ikke må holde fest i Søvind...

Line - som også håber det bliver i jylland

Anmeld

15. januar 2009

Tynen

Jeg vil altså også gerne med!
Det var simpelthen så hyggeligt sidst!

Anmeld

15. januar 2009

Nadi

Jeg må altså også tilslutte mig og sige at JEG SAVNER JER!!! Her den anden dag havde jeg sådan en lyst til at I alle boede så tæt på at man bare lige kunne komme forbi.

Inden jeg bliver for sentimental vil jeg lige sige at jeg kan desværre ikke komme i feb så håber der kommer en fest senere (snart) i foråret. Har skisme ikketid før.

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Nadi skriver:

Jeg må altså også tilslutte mig og sige at JEG SAVNER JER!!! Her den anden dag havde jeg sådan en lyst til at I alle boede så tæt på at man bare lige kunne komme forbi.

Inden jeg bliver for sentimental vil jeg lige sige at jeg kan desværre ikke komme i feb så håber der kommer en fest senere (snart) i foråret. Har skisme ikketid før.

Indtil videre lyder den på feb/marts, så måske du kan komme med alligevel? Mener Kalaha ville tjekke mulighederne, hvis hun da kunne tage at snøvle sig sammen og så komme herind med en dato!! Hvor er du Kalula? Er der snart fest eller hvad?

Line - blev lige grebet af stemningen... min egen personlige alene-hjemme-jeg-vil-se-jer-igen-stemning

Anmeld

15. januar 2009

Nadi

Indtil videre lyder den på feb/marts, så måske du kan komme med alligevel?

Muligvis kan jeg i marts, men føler bare vores weekender er helt booked for tiden. Der sker bare så meget, og Dennis arbejder hver 2. weekend så det skal der jo også lige tages højde for.

Men ja Kalaha, kom med en dato. Miss U girly girl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.