Tenabind????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

De der kæmpe tenabind i alle anbefaler til efter fødslen, er det dem her:

http://www.med24.dk/hygiejneartikler/tena/tena-lady/tena-lady-super-30-stk-/product_info.php/cPath/511_512_513/products_id/1850

Og er onlineprisen fair ift. butiksprisen? Hvis jeg skal være ærlig synes jeg det er pinligt at skulle købe i en butik  er meget blufærdig!

Jeg brugte faktisk også kun de store bleer det første døgn og så derefter tena bindene som sidder a helvedes til i trusser, haha, og da vi kom hjem brugte jeg bare min alm bind MED vinger.

Men jeg lånte også tena bind med hjem fra patienthotellet, på ubestemt tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

_-Kathrine-_

Tog et par af de store bind med hjem fra patienthotellet(Det er ikke noget de går og tjekker op på) Og brugte dem kun til dagen efter jeg kom hjem, så kunne et natbind tage blodet og et par dage efter brugte jeg alm bind
Mener også jeg læste herinde engang at Tena bind er beregnet til at suge urin og ikke blod...!-om det er rigtigt, må du ikke hænge mig op på

Anmeld

31. august 2011

Leneur

I har godt nok været heldige. Jeg blødte kraftigt i 4 uger efter fødsel og bagefter natbind om dagen og fødselsbind om natten næsten 4 uger efter men der købte jeg også på apoteket og mener at kunne huske der var forskellige størrelser på dem.

Det er jo svært at råde dig til hvad du skal købe men jeg tog også et par stykker med hjem fra sygehuset og så kan man jo nå at finde ud af hvor meget du bløder inden du køber dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.