Tenabind????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

De der kæmpe tenabind i alle anbefaler til efter fødslen, er det dem her:

http://www.med24.dk/hygiejneartikler/tena/tena-lady/tena-lady-super-30-stk-/product_info.php/cPath/511_512_513/products_id/1850

Og er onlineprisen fair ift. butiksprisen? Hvis jeg skal være ærlig synes jeg det er pinligt at skulle købe i en butik  er meget blufærdig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

sne190810

Ja, det tror jeg det er  De ligner i hvert fald på en prik!

Men altså ..  JEG personligt, tog bare en håndfuld med hjem fra hospitalet.  

Det var udelukkende fordi jeg ikke selv havde skænket det en tanke, at jeg blødte efter fødsel. (Ja, min ammehjerne ramte mig FØR jeg havde født )

Anmeld

31. august 2011

AnneBJ

sne190810 skriver:

Det var udelukkende fordi jeg ikke selv havde skænket det en tanke, at jeg blødte efter fødsel. (Ja, min ammehjerne ramte mig FØR jeg havde født )

Jeg ville have købt, men syntes de var for dyre.. Så min plan blev at hugge på hospitalet. Men jeg endte med kun at have brug for store bind det første døgn, derefter kunne jeg nøjes med helt almindelige menstruationsbind

Anmeld

31. august 2011

Mig med maven

sne190810 skriver:

Jeg fik en håndfuld med hjem. Men hvis du gerne vil købe, kan du også gå på apoteket.

Anmeld

31. august 2011

sne190810

AnneBJ skriver:

Jeg ville have købt, men syntes de var for dyre.. Så min plan blev at hugge på hospitalet. Men jeg endte med kun at have brug for store bind det første døgn, derefter kunne jeg nøjes med helt almindelige menstruationsbind

Ja, jeg havde nu også en del leftovers ..

Blødte som fanden inden på hospitalet, hvor vi tilbragte 4dage. Men brugte dem da vi kom hjem (primært om natten) lige de første 2-3 dage, og ellers bare 'alm' store bind.

Selvfølgelig er det individuelt, men umiddelbart lyder det til at være meget at købe en hel pakke selv til hjemmebrug.

TIl TS, så måske vent og se? Så kan du altid sende kæresten ned efter en pakke, hvis i er kommet hjem og det stadig er noget du har brug for?  SÅ slår du også 2 fluer med et smæk, idét det bliver kæresten som skal stå nede i forretningen med Tenabind i hånden

Anmeld

31. august 2011

AnneBJ

sne190810 skriver:

TIl TS, så måske vent og se? Så kan du altid sende kæresten ned efter en pakke, hvis i er kommet hjem og det stadig er noget du har brug for?  SÅ slår du også 2 fluer med et smæk, idét det bliver kæresten som skal stå nede i forretningen med Tenabind i hånden

Anmeld

31. august 2011

vitapigen

Jeg spurgte personalet om jer måtte få en pakke med hjem og det måtte jeg :-)

Anmeld

31. august 2011

Nessie

På sygehuset fik jeg natbind, og det var også det jeg brugte lige i starten, da vi var kommet hjem, men ret hurtigt var det faktisk slet ikke nødvendigt

Anmeld

31. august 2011

Meliora

Anonym skriver:

De der kæmpe tenabind i alle anbefaler til efter fødslen, er det dem her:

http://www.med24.dk/hygiejneartikler/tena/tena-lady/tena-lady-super-30-stk-/product_info.php/cPath/511_512_513/products_id/1850

Og er onlineprisen fair ift. butiksprisen? Hvis jeg skal være ærlig synes jeg det er pinligt at skulle købe i en butik  er meget blufærdig!

Hihi, kiggede lige på linket og kom altså lidt til at grine af teksten: (YES, ved godt det er über barnligt)

'Til dig, der pludselig lækker en meget stor mængde urin' 

hehe

Anmeld

31. august 2011

birthee

AnneBJ skriver:

Jeg brugte også kun de helt store bind da jeg var på sygehuset... derefter brugte jeg natbind og så de største almindelige bind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.