fik du nogen form for smerte behandling ved fødselen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Jeg fik lattergas og 4 akupunktur nåle i lænden og en oven i hovedet!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

anmaj

jeg fik badekar, akupunktur og saltvandspapler ved den første.

ved anden fødsel kunne jeg kun nå at få saltvandspapler.

Anmeld

30. august 2011

Hasselnødden

Morfin i ballen første gang vi kom ind mandag nat, vi overnattede og kørte tilbage til sommerhuset om den efterfølgende formiddag..

Akupunktur anden gang vi kom ind, i lænden - føltes meget modbydeligt så fik dem ud igen med det samme

Dernæst badekar både med brus og derefter fyldt med vand, var helt igennem fantastisk og sov lidt imellem veerne.. i min badering..

Og så epidural...

1. Elias som nyfødt

2. Elias nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2011

Mor til L&S

millesofie skriver:

OKAY HVOR BLEV RESTEN AF SVARENE AF????

jeg selv bad om et badekar og synes faktisk at det hjalp rigtig meget

men hvad med jer andre?

i er velkomne til at lægge et billed ind af jeres dejlige unger lige efter fødselen

Intet - kun at jeg lå i badekar

Anmeld

30. august 2011

Zeus

millesofie skriver:

OKAY HVOR BLEV RESTEN AF SVARENE AF????

jeg selv bad om et badekar og synes faktisk at det hjalp rigtig meget

men hvad med jer andre?

i er velkomne til at lægge et billed ind af jeres dejlige unger lige efter fødselen

Jeg ville enormt gerne have haft smertestillende ved den første fødsel, men nåede det ikke... Ville ellers MEGET gerne have haft!

Anden gang, fik jeg en varmepude på lænden Wuhuu

Anden gang havde jeg sagt, at jeg ville have alt, undtagen epidural, og havde også bestilt badekar. Men da hun snakkede om at fylde det, kunne jeg mærke hovedet presse hver gang jeg havde veer, så jeg turde ikke gå op i det alligevel.. Efter halvanden times tid, var jeg dog klar på noget stærkere end varmepuden, men så langt kom vi ikke.. Igen...

Så jeg kan sagtens sige, at jeg har klaret 2 fødsler uden smertestillende, men det var altså ikke med min gode vilje!

Anmeld

30. august 2011

FamilienSørensen

Hejsa.

Jeg var fast besluttet på, at jeg ikke ville have unaturlig smertestillende. Så derfor ville jeg allerhøjst bruge varmt karbad.

Jeg fik mit varme karbad, og jeg kunne ikke få nok af det varme vand Og jeg fik faktisk også akupunktur, som var 5 nåle under mine maven, mellem mine hofter.

Anmeld

30. august 2011

Silja&Noam

Jeg fik omkring en million saltvands papler

Anmeld

30. august 2011

Isabella_mor

lattergas, epidural og podendus (podendus var forfærdeligt og det virkede ikke)

Anmeld

30. august 2011

Frk Mig

Jeg fik 2 panodiler som jeg gav manden da han havde knald i låget ..  men ellers fik jeg ikk noget smerte lindrene ..

Anmeld

30. august 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg fik ingenting - fødte på sygehus første gang og hjemme anden og tredje gang, og der var muligheden der jo heller ikke.

Derimod ville jeg gerne have haft noget kraftigt smertestillende mod efterveerne ved nr. to og tre - jeg synes, det er strengt, at det skal gøre ondt, når først barnet er født!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.