fik du nogen form for smerte behandling ved fødselen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fik du smertestillende?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.302 visninger
49 svar
0 synes godt om
30. august 2011

millesofie

OKAY HVOR BLEV RESTEN AF SVARENE AF????

jeg selv bad om et badekar og synes faktisk at det hjalp rigtig meget

men hvad med jer andre?

i er velkomne til at lægge et billed ind af jeres dejlige unger lige efter fødselen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Lise

Epidural ved første fødsel.

Ingenting ved anden fødsel.

Anmeld

30. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

millesofie skriver:

men hvad med jer andre?

i er velkomne til at lægge et billed ind af jeres dejlige unger lige efter fødselen

Nej hverken ved 1 eller 2 fødsel, og har os født hjemme den ene af gangene-der er det heller ikke rigtig muligt hvis man ønsker det alligevel jo.

Anmeld

30. august 2011

Maria-s

Hov jeg stemte nej inden jeg læste dine svarmuligheder

Jeg fødte i vand, så skulle jo vel så have valgt "badekar" Men well i min bog klarede jeg det uden smertelindring I hvert fald uden "drugs"

Anmeld

30. august 2011

SjeBets

Nope intet ... det hele var bare noget rod ved mine fødsler... OG jeg er bange for nåle .. føj 

Anmeld

30. august 2011

morethanperfect

Jep .. Epidural og det hjalp meget og åbnede mig 3 cm på ti minutter .Kom også i badekar men det gjorde det kun værre

Anmeld

30. august 2011

K&S

Jeg fik saltvandspapler (staves) men uden virkning, så jeg brugte lattergassen for fuld skrue

Anmeld

30. august 2011

Mor Til Oktober Børn

millesofie skriver:

men hvad med jer andre?

Har stemt nej  

Havde snakket med min kæreste om at jeg skulle kunne mærke at jeg var igang med en fødsel  Så da JM spurgte om jeg skulle ha smertestillende, den der i ryggen, så sagde jeg at hun bare skulle fjerne de smerter .. Men min søde kæreste sagde til hende at jeg havde sagt igennem hele graviditeten at jeg ikk skulle ha noget smertestillende, så hun spurgte ikk mere til det, og fik derfor heller ikk  

Prøvede badekar, men mine veer blev bare værre a det, så det kan man ikk ligeflrem kalde smertestillende

og selvfølgelig et billede a vores lille prinsesse  Hun er godt 1½ time gammel, på det tidspunkt .. (fik hende først over til mig efter 45 min. fordi hun skulle have lidt hjælp til at trække vejret)

Anmeld

30. august 2011

Jibbe

Jeg fik en epidural... jeg var såååå træt. Mit vand var gået onsdag aften kl 18 og Frej er først ude fredag kl. 2319 og har næsten ikke sovet de 2 døgn. Så tilsidst skulle jeg bare have noget smertestillende. Den blev så lagt forkert og virkede ikke ordentligt. Det vidste jeg ikke... den tog toppen af smerterne og jeg synes den var guds gave på det tidspunkt!!!
Min holdning var ellers ingen smertestillende, men man kan ikke vide hvad man vil have før man er i situationen!

Anmeld

30. august 2011

Clisolka

Jeg nuppede en epidural da smerterne blev for slemme 

Her er hun 2 timer efter fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.