Frosting uden flødeost? Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.766 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. august 2011

K&S

Min svigerinde er mælkeallergiker og kan derfor ikke tåle smør, så findes der en god opskrift på frosting, hvor der ikke skal bruges flødeost?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

AndreasMor84

Hvilken violette farve?

Anmeld

30. august 2011

K&S

Solstråle2011 skriver:

Hvilken violette farve?

Jeg skrev et indlæg om noget heeeelt andet, end der egentlig var meningen, men nu du kommenterer det, så fandt jeg denne opskrift på PSC :

https://www.baby.dk/debat/116275pi1/smoercremefrosting/smoercrem-med-palmin.aspx

og der står at hvis man bruger vand i stedet for mælk, bliver den violette farve blå?!

Bare se bort fra at indlægget er ændret fuldstændig?

Anmeld

30. august 2011

AndreasMor84

K&S skriver:

Jeg skrev et indlæg om noget heeeelt andet, end der egentlig var meningen, men nu du kommenterer det, så fandt jeg denne opskrift på PSC :

https://www.baby.dk/debat/116275pi1/smoercremefrosting/smoercrem-med-palmin.aspx

og der står at hvis man bruger vand i stedet for mælk, bliver den violette farve blå?!

Bare se bort fra at indlægget er ændret fuldstændig?

Hihi kan godt være jeg er gravid og glemsom, men hvor sku den blå farve komme fra? Det står jo ikke i opskriften

Anmeld

30. august 2011

K&S

Solstråle2011 skriver:

Hihi kan godt være jeg er gravid og glemsom, men hvor sku den blå farve komme fra? Det står jo ikke i opskriften

Ja, det var lige det jeg tænkte og jeg er altså ikke gravid - men så er det ikke bare mig, der har set min blind på opskriften  TAK

Anmeld

30. august 2011

AndreasMor84

K&S skriver:

Ja, det var lige det jeg tænkte og jeg er altså ikke gravid - men så er det ikke bare mig, der har set min blind på opskriften  TAK

Hehe jeg har nu aldrig fået blå eller violet smørecreme ud af den opskrift du henviser til  Det må være en fejl..

Anmeld

30. august 2011

K&S

Solstråle2011 skriver:

Hehe jeg har nu aldrig fået blå eller violet smørecreme ud af den opskrift du henviser til  Det må være en fejl..

Anmeld

30. august 2011

AndreasMor84

K&S skriver:

Min svigerinde er mælkeallergiker og kan derfor ikke tåle smør, så findes der en god opskrift på frosting, hvor der ikke skal bruges flødeost?

Katja

By the way.. kan du ik lave RI i stedet for frosting til kagen?

Anmeld

30. august 2011

K&S

Solstråle2011 skriver:

By the way.. kan du ik lave RI i stedet for frosting til kagen?

Jeg skal forsøge mig med pop-cakes, hvor der skal bruges frosting - men hvad er RI? Kan det også bruges i pop-cakes?

Anmeld

30. august 2011

AndreasMor84

K&S skriver:

Jeg skal forsøge mig med pop-cakes, hvor der skal bruges frosting - men hvad er RI? Kan det også bruges i pop-cakes?

Ahh ok. Har ingen erfaring med popcakes endnu.. RI er royal icing (æggehvider og flormelis..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.