Hej Ja jeg er så en af dem der har været gravid i alt 12 gang fra 1995 1 gang.2 gang der midste jeg i uge 16+5 vores datter Emma også ellers en del SA så fik jeg så endelig en søn som 24 år på dag 38+1 henne og han var en lille en på 2920 og 50cm men de sagde max 2400-2600 g hihi men der tog de lidt fejl. Han er lave 11 mdr efter p-pille og er et stor meget STORT MIRAKELBARN for derefter en del SA.Så i behandlinge osv hans far have meget meget lac sæd test og min æl oppe rundt og efter 7 år sammen gik vi fra hianden en del nok også pga baby nummer 2 ikke kom og andre ting.Men så bleve var jeg singel men kort efter fandt jegsammen med min ungdoms kæreste som jeg var sammen med 2 juni 94 til 95 og i 95 vente jeg jo så mit første barn med men midste i uge 9-10.Når men vi fandt så sammen igen og efter 6 mdr sammen var jeg gravid den 31 jan men men den 19 feb 2005 midste jeg igen 7+0 henne og vi så hjerteblink osv den 14 feb alt så fint ud selvom jeg bløde osv men nej.Nå men så kom jeg ind til svend lindberg i Kbh og han scanne osv mig og sagde jeg har meget slapslimhinde så når jeg er gravid så er det ikke altid pga barne er syg men en stor del af det er min krop der ser det som nået fremme og pga slap slimhinde frastøder foster.Så jeg er en af dem der skal have progestan til 10-12 uge henne + scannes hver uge/14dagen. Jeg stod så den 1 dec 2005 igen med en positiv test men min ungdomskæreste og jeg fik progestan med det samme + scanne og den dag jeg teste positiv var jeg 4+0 henne men efter scanningen var jeg 3 dag korte henne jeg var så hved af midste hende i uge 16+0 og føde hende i uge 34 men med ro og ikke gør rent støvsuge holde jeg hende og da jeg var 38+0 så gik jeg igang med alt de normal ting igen men gad hun så ud nej og 40+1 henne efter alle scanningerne d.13 aug fik vi vores dejlig datter 3150 g og 50 cm.Når men så sammen indtil jan 2007 fik så en medicinske abort da jeg var 8+6 henne 11 april 2007 med ham vi var lidt on and off sammen men derefter helt slut i april.så møde jeg steen i juli 2007 og jeg skulle ikke have flere børn pga de her 2 med de to forskelige mænd og pga de mange sa og ma osv..Men Men vi tog en rejse kærestetur til tenrife og kom hjem også opdaget jeg af jeg var overtid tog til lægen i håb om bare en henvisingen til gynækolog men så sagde mine blodprøve skam hos gynækologen jeg var gravid og termin 24 dec 2009 lige på vores 2 års forlovesdag og nået kun af have 4 mens fra dec til marts så det tog kun 4 mdr så på progestan igen scannes tit osv og fik så min søn tobias den 23 dec 2009 var jeg ikke slev gået igang den 22 til 23 dec kl 03.00 var jeg bleve sat igang efter kl 8.00 den 23 dec men ud kom han kl 8,27 hihi kæmpe basse de sagde han højste veje 3200 haha skal vi sige 4160 og 52/54 cm lang...
Så det jeg endelig bare ville slutte med af skrive til dig er godt du er und og heller de opdager du f,eks har slapslimhinde eller andet nu så du ikke første opdager det sent som mig...For sven mener det er nået jeg næsten er født med elelr er komme pga klamytia som jeg have to gang som ung og ikke fordi jeg hygge med alle nej for kan måske godt lyde sådan når jeg har 3 børn med 3 mænd men jeg har ialt kun haft de 3 lang forhold + en som 9-14 år også en i 2 år som 15-17 år så ialt kun 5 kærester men kun de 4 jeg har haft sex med...
Men jeg ville se af komme til lægen i morgen og få taget blodprøver hcg talle er især vigitgt når man har en sa eller ma og en scanningen kan også ske du må ikke gå og have mere ondt ind en mens det er alt lige en god ting af få det tjekke af en læge hvis ikke så lægevagten..
Undskyld det lang brev.
Mvh Henriette
Anmeld