:'( vil ikke mere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg hedder T. er 19 år gammel og har nu mistet ved abort 3 gange... Marts sidste år, og til August nu.

1 gang med en jeg mødte over nettet og var i byen med en del gange..
2-3 gange er med min forlovede jeg har været sammen med i et år..

Burde overveje at tage til lægen nu og blive tjekket om hvorfor jeg udskiller hvergang!

Alderen ja, er jo ik så gammel nu.. men det skræmmende at jeg har mistet så mange gange.. selvom der måske er andre der har mistet ligeså mange gange, måske endda flere gange...

Jeg sidder lige nu og er i kæmpe chok (vi har gæster nemlig).. mon ikke min reaktion kommer når de er gået, jeg har jo idag her til aften fået abort ... jeg bløder og har enormt meget friskt blod og klamme klumper... så skaden er desværre sket og har smerter af helvede til ..........

Jeg vil virkelig ikke mere... det satme hårdt! hvordan klare i piger det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Linekocemba

Årh for pokker.

Det er bare sååå hårdt. Har selv været igennem det 3 gange. 2 sa og en ma så føler virkelig med dig. Det rammer så hårdt.

Måske du bliver tilbudt udredning på sygehuset. Gjorde jeg, dog undersøgte de ikke det vilde, men vil først gå mere i dybden HVIS det sker 4 gang.

Desværre hører man at nogle skal igennem mange forsøg før man er heldig. Suk

Du får lige en krammer herfra

Anmeld

30. august 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Hej

Jeg hedder T. er 19 år gammel og har nu mistet ved abort 3 gange... Marts sidste år, og til August nu.

Burde overveje at tage til lægen nu og blive tjekket om hvorfor jeg udskiller hvergang!

Alderen ja, er jo ik så gammel nu.. men det skræmmende at jeg har mistet så mange gange.. selvom der måske er andre der har mistet ligeså mange gange, måske endda flere gange...

Jeg sidder lige nu og er i kæmpe chok (vi har gæster nemlig).. mon ikke min reaktion kommer når de er gået, jeg har jo idag her til aften fået abort ... jeg bløder og har enormt meget friskt blod og klamme klumper... så skaden er desværre sket og har smerter af helvede til ..........

puha ja du lyder ikke til at have det godt, er ked af at høre om dine tab, men har desværre ingen råd.
ville bare ikke forlade tråden uden at give dig et kænpe eller to..

Anmeld

30. august 2011

Snehund

Hvor er det synd for dig

Jeg har ikke selv oplevet noget tilsvarende (endnu da)

Godt at du har alderen på din side, selvom det måske er en ringe trøst.

Håber meget det lykkes for dig at blive mor

Anmeld

30. august 2011

baby012

Åh nej dog :'/ 

det altid svært, men ja et smut til lægen ville nok være en god ide .. 

kæmpe 

-for at det snart lykkes for jer 

Anmeld

30. august 2011

baby012

Åh nej dog :'/ 

det altid svært, men ja et smut til lægen ville nok være en god ide .. 

kæmpe 

-for at det snart lykkes for jer 

Anmeld

30. august 2011

LBK

Anonym skriver:

Hej

Årr for søren da.. Kunne ikke forlade siden uden at give dig et . Det er SÅÅ hårdt og jeg føler med dig.....

Synes du skal kontakte din læge...

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

tak for jeres ord piger <3

Anmeld

30. august 2011

Maise

har selv arborteret 2 gange. man mener det er pga jeg har PCO ( polycystisk ovariesyndrom) Hver 7 kvinde i dk har det også mange uden af vide det. men årsagerne kan være mange. Genfejl er også en mulighed

Synes du skal gå til din læge og blive udredt. Nogle har også svært ved at holde på det og skal have progesteron.

hvor langt var du henne??

Føler med dig, smerten er ulidelig.

til dig.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

har selv arborteret 2 gange. man mener det er pga jeg har PCO ( polycystisk ovariesyndrom) Hver 7 kvinde i dk har det også mange uden af vide det. men årsagerne kan være mange. Genfejl er også en mulighed

Synes du skal gå til din læge og blive udredt. Nogle har også svært ved at holde på det og skal have progesteron.

hvor langt var du henne??

Føler med dig, smerten er ulidelig.

til dig.

hvad vil det sige med en udredning?? lyder ja... nedern

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.