Ja, som overskriften så småt antyder, så er min krop og jeg ikke decideret perlevenner lige for tiden 
Jeg havde en spontan abort (i 6. uge - så meget tidligt) d. 27. juli
Det hele var dog meget ukompliceret, smertefrit, og min krop klarede det hele selv. Lægen mente, at jeg skulle betragte aborten som en almindelig menstruation.
Jeg forventede så min menstruation igen d. 23. august, men den udeblev. Jeg har siden da (nu 9 dage siden!!!) on and off haft menstruationssmerter samt en underlig følelse i underlivet. Jeg testede negativ d. 24 og igen i går, men nu har jeg simpelthen SÅ ømme bryster, hvilket jeg ikke plejer at have op til mens, og samtidig havde jeg i går aftes virkelig kraftige menssmerter, så jeg var helt sikker på, at NU var det nu. Da jeg vågnede i morges var der stadig ingenting, og smerterne er nu aftaget - har dog stadig ømme bryster; især brystvorterne!!!
Det er simpelthen SÅ frustrerende, for jeg havde sådan håbet på, enten en positiv test, eller at min mens ville komme nogenlunde til tiden. Det skal lige siges, at jeg præcis 14 dage efter aborten havde milde menssmerter, hvilket jeg tolkede som ægløsning, så troede virkelig, at min krop var i balance igen 
Nu aner jeg ikke, hvad jeg skal gøre, hvordan jeg skal tolke diverse tegn/symptomer etc. etc. Og jeg vil bare så gerne ind i en normal cyklus, så jeg kan blive gravid!
Øv øv øv! Hvor er det bare træls at være kvinde en gang imellem 
Er der andre, der har prøvet noget lignende??
Anmeld