Dorthe77 skriver:
Jeg havde tilsvarende lille blødning i uge 5+. Gynækologen tog mig ind til en scanning bare for en sikkerheds skyld. Det var for tidligt at se hjertelyd, men betryggende at se fostervandsboblen ligge, hvor den skulle. Var til scanning igen i uge 7 og der var et fint blinkende hjerte, så alt forløber sig som det skal 
Tror ikke du skal være nervøs, men omvendt er det nok godt nok at vende det med lægen - bare for at være helt sikker 
Håber alt er okay 
Tak for dit svar 
Wauv det lyder dejligt at kunne se et lille blinkende hjerte
Det må være en fantastisk oplevelse - og måske også sådan gøre det hele lidt mere virkeligt og nærværende.
Jeg har ikke ondt (kun ganske lidt niv og stik - som har været der hele tiden - men ikke noget decideret smertefuldt) og der har ikke været noget at se siden i går eftermiddags.Så jeg satser indtilvidere på, at alt er i skønneste orden
Jeg vil helt sikkert nævne det for lægen på næste onsdag - hvor jeg skal til første lægebesøg. Måske jeg også kan få lov at blive scannet, hvis hun vil henvise mig videre?!
Kunne i hvert fald være rart med lidt afklaring. På det tidspunkt skulle jeg også gerne være trådt ind i uge 7.
Hvis der dukker flere tegn på uregelmæssigheder op inden, vil jeg helt sikkert kontakte hende inden.
God bedring med kvalmen
Anmeld