Jeg vil sindsygt gerne have nr 3 barn. Har i forvejen to skønne unger på snart 1 og 3 år. De er verdens nemmeste og dejligste børn og vil derfor super gerne have en mere.
Jeg er stadig meget ung (23 år) så derfor tænker jeg at hvis jeg fik de børn jeg vil have nu og så kunne jeg tænke på arbejde og evt. uddannelse bagefter. Så behøver jeg ikke og afbryde en evt. uddannelse eller holde barsel fra et arbejde midt i det hele.
Jeg vil så gerne prøve det der med at man prøver på at blive gravid og tage en g-test sammen og fuldføre en graviditet uden at vide kønnet.
De sidste to gange er jeg blevet gravid ved et uheld, har selv taget testen, og har vidst kønnet begge gange.
Men også bare tanken om at have en liv inde i maven og mærke de dejlige spark og alt det der høre med til en graviditet og bagefter selvfølgelig.
Jeg havde dog ikke den aller bedste fødsel sidste gang men det har ikke skræmt mig så meget at jeg ikke vil opleve det igen.
Men det eneste problem, hvilket er et stort problem, det er at manden ikke vil have flere børn
Hvordan kan jeg mon få ham overtalt til det?
Anmeld