hvad sker det for ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Moar2011

Miss T skriver:

De har jo nogle ryk i deres udvikling, forskellige faser og det kan meget vel være derfor han lige pludselig ændre adfærd.. Fordi hans udvikling er godt i gang.. Hvis ellers han er sund og rask, mæt.. Så er det nok der den ligger. Det går over igen.

det er han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Muhmi

Babyklar skriver:

Da storm var 3½ månede, var det så nemt at putte ham, man ku se på ham når han ville sove, så lage man ham bare inden i sengen og sagde godnat og så puttet han sig - som om man havde fået en ny baby   Nu er storm 4½månede, og er begyndt græde og græde når man ligger ham ind i sengen i dagtimerne, drengen er træt ! jeg prøver en 5 gange trøste ham, nusse ham lidt og ae ham og tag ham op lidt - men efter 5 gange er min lunte brugt - så lader ham græde/ utilfreds gråd lidt, og så putter han sig tilsidst ! Hvorfor nu det ? gør jeg noget forkert ! - det gør jo ondt i enes mor hjerte at han skal være så ked / utilfreds 

Tigerspring... Silas er igang med det samme... Det er nøjagtig som om du beskriver ham... Hehe... Men han har så også lige fået en tand oveni hatten... Det er begyndt at blive bedre nu her og der er ca. gået en uges tid... Det skal nok blive bedre

Anmeld

30. august 2011

Miss T

Babyklar skriver:

det er han

Så er det helt naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.