Babyklar skriver:
mange tak
- feks nu der puttede han sig uden nogen problemer :s - underlig dreng , men stadig min 
Dejligt at han bare puttede selv. Det er jo bare et udtryk for at de ikke vil være alene og helst vil være hos dig (hvilket jo er SÅ sødt) Fra naturens side ville en mor jo nok heller ikke ligge sit barn fra sig (overhovedet) så tænker bare at det må være en meget "alene" verden for dem at skulle sove selv. Jeg er også stor tilhænger af at børn og forældre sover sammen (ind til en vis alder selvfølgelig) Personligt har jeg bukket under for vuggevanen (det er hårdt, he he) Begge mine unger ELSKER at blive vugget og falder til ro med det samme, men desværre lidt af en hård vane for mor og far
Det at du tager ham op, trøster ham, for derefter at ligge ham ned igen, viser ham at du er der og at du elsker ham, men du sender stadig et signal om at han altså skal sove og det synes jeg er så flot, så er bestemt ikke enig i at du ikke må tage ham op foruden hvis det er rigtig gråd) Som en anden også skriver, kan du også bare sidde ved ham, så han ved du er der, det viser ham også at du bestemt er der for ham. Synes det er skræmmende at nogle forældre bare går fra deres skrigende barn og lukker døren, - hvad er det dog for et signal at sende til sit barn...
Anyways det blev lidt langt, sorry. Håber snart at han bliver nem for dig igen, - ind til da, - hold ud...
Anmeld