Anonym skriver:
Hej. Jeg er så heldig at jeg er blevet spurgt om jeg vil med når min veninde skal føde og jeg GLÆDER mig helt vildt. Nu hvor dagen nærmer sig bliver jeg alligevel lidt nervøs. Hvad hvis hun nu bagefter syntes at jeg var træls at have med
Hvordan har i haft det, hvad er det bedste jeres hjælper har gjort for jer? Har i nogle gode erfaringer som i vil dele.
Har selvfølgelig talt med hende om det, men hun mener nu at det bare bliver godt det hele 
Jeg skal jo også lege fotograf. Hvilke billeder er i mest glade for? I må meget gerne ligge billeder ind, så jeg har nogle og sammenligne med!
Ps: er ano, ved ikke om hun kigger med 
Nu har jeg ikke født endnu ( men gør det forhåbentlig MEGET snart, er tre dage over termin). Jeg skal kun have faderen til mit barn med, og ham er jeg gift med. Skulle jeg til at være alenemor, havde jeg også bedt min veninde tage med, for hun har været der i tyve år plus, og kender mig ud og ind. Hun ville også blive valgt udfra at hun er i stand til at tale min sag, hvis jeg fx ikke er det pga smerter. Og at jeg tror på at hun kunne holde eventuelle uhyggelige humørsvingninger ud, selv hvis fødslen skulle strække ud :0) er sikker på din veninde har gjort sig de samme overvejelser, og ved hvad der er bedst for hende. De billeder jeg personligt glæder mig mest til at se fra fødslen er når man kan se hårtotten, når hovedet er ude, hele baby er ude og selvfølgelig når han ligger på min mave.... Men jeg ville spørge din veninde hvad hun ønsker i forb med fotograferingen, for nogen har ikke lyst at se hvad der sker forneden og er kun int i baby :0)
Anmeld