Skal med som tilskuer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er så heldig at jeg er blevet spurgt om jeg vil med når min veninde skal føde og jeg GLÆDER mig helt vildt. Nu hvor dagen nærmer sig bliver jeg alligevel lidt nervøs. Hvad hvis hun nu bagefter syntes at jeg var træls at have med Hvordan har i haft det, hvad er det bedste jeres hjælper har gjort for jer? Har i nogle gode erfaringer som i vil dele.

Har selvfølgelig talt med hende om det, men hun mener nu at det bare bliver godt det hele

Jeg skal jo også lege fotograf. Hvilke billeder er i mest glade for? I må meget gerne ligge billeder ind, så jeg har nogle og sammenligne med!

Ps: er ano, ved ikke om hun kigger med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

MortilCilas

Jeg havde faren og mormoren med. Og de gjorde sådan set hvad jeg bad dem om, og de kunne ikke gøre det bedre

Og mit ynglings billed, er det allerførste billed af mig og min søn, han var lige kommet op til mig

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej. Jeg er så heldig at jeg er blevet spurgt om jeg vil med når min veninde skal føde og jeg GLÆDER mig helt vildt. Nu hvor dagen nærmer sig bliver jeg alligevel lidt nervøs. Hvad hvis hun nu bagefter syntes at jeg var træls at have med Hvordan har i haft det, hvad er det bedste jeres hjælper har gjort for jer? Har i nogle gode erfaringer som i vil dele.

Har selvfølgelig talt med hende om det, men hun mener nu at det bare bliver godt det hele

Jeg skal jo også lege fotograf. Hvilke billeder er i mest glade for? I må meget gerne ligge billeder ind, så jeg har nogle og sammenligne med!

Tja, når hun har spurgt dig er det nok fordi hun tror du er det bedste hun kunne komme ud for, så støt hende og gør som hun siger 

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg havde faren og mormoren med. Og de gjorde sådan set hvad jeg bad dem om, og de kunne ikke gøre det bedre

Og mit ynglings billed, er det allerførste billed af mig og min søn, han var lige kommet op til mig

Okay tak. Selvfølgelig skal jeg hjælpe med hvad jeg kan. Jeg regner med at knipse løs når baby er kommet ud, så håber vi på et godt skud

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tja, når hun har spurgt dig er det nok fordi hun tror du er det bedste hun kunne komme ud for, så støt hende og gør som hun siger 

Det gør jeg Håber også at hun vil bruge mig til alt. Er godt nok spændt på det. Det bliver 1 gang hvor jeg ser det udefra! 

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det gør jeg Håber også at hun vil bruge mig til alt. Er godt nok spændt på det. Det bliver 1 gang hvor jeg ser det udefra! 

Tillykke, det er en stor ære

Og held og lykke!

Anmeld

30. august 2011

Sabina

Anonym skriver:

Jeg havde min kæreste (Faderen til oliver) Min mor og min store søster med .. Og det bedste var, at jeg vidste de var der for mig. De skulle faktisk ikke rigtigt gøre så meget for mig.

og jeg har fået taget billeder fra hele forløbet. Og jeg er glad for dem alle, så kan jeg se hvordan det hele forgik. Man er jo ikke rigtig til stede under en fødsel. Eller føler jeg ikke at jeg var

Anmeld

30. august 2011

Sabina

Anonym skriver:

Jeg havde min kæreste (Faderen til oliver) Min mor og min store søster med .. Og det bedste var, at jeg vidste de var der for mig. De skulle faktisk ikke rigtigt gøre så meget for mig.

og jeg har fået taget billeder fra hele forløbet. Og jeg er glad for dem alle, så kan jeg se hvordan det hele forgik. Man er jo ikke rigtig til stede under en fødsel. Eller føler jeg ikke at jeg var

Anmeld

30. august 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Jeg har haft to af mine søstre med til min sidste fødsel for at de skulle tage billeder og der blev taget billeder af ALT. Men jeg elsker specielt de billeder hvor han lige er kommet op til mig, hvor han bliver amme første gang, bliver målt og vejet, hvor far giver ham en tør ble og noget tøj på.

Jeg har også selv været tilskuer til en venindes fødsel og det var en helt igennem FANTASTISK oplevelse. Gør det med glæde igen hvis der dog bare var nogen der var frisk på det
Men der tog jeg også billeder og hun ønskede så at der blev taget billeder af hele fødslen hvor barnet kommer ud og det havde jeg det fint med. Stod og tog billeder af alt med tåre i øjnene fordi det er sådan en stor oplevelse og en fantastisk ting der sker

Anmeld

30. august 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Okay tak. Selvfølgelig skal jeg hjælpe med hvad jeg kan. Jeg regner med at knipse løs når baby er kommet ud, så håber vi på et godt skud

Ellers snak med hende om hun også vil have fra under fødslen eller kun efter personligt er jeg super glad for at jeg ikke fik taget mens jeg pressed ham ud, min søn altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.