18 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Frøken J.

TbCp skriver:

Ja alt var bestilt.. havde termin 26. sept. så vi havde bestilt så vi kunne hente barnevogn, seng osv. fra 1. sept... det mente vi jo var i god tid

Men hun kom så bare lige d. 24. august!

Men denne gang er jeg nu ikke hurtigere med den end sidst, har intet fået købt endnu... men det når vi jo nok ... ellers må manden afsted igen

Uha ja, det var uventet så! Heldigvis ringede de fra Ønskebørn i sidste uge og sagde, at vores vogn stod klar. For liften får vi helt sikkert brug for allerede når vi tager hjem fra sygehuset

Men har i ikke også en del fra første gang i kan tage i brug, eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

TbCp

Frøken J. skriver:

Uha ja, det var uventet så! Heldigvis ringede de fra Ønskebørn i sidste uge og sagde, at vores vogn stod klar. For liften får vi helt sikkert brug for allerede når vi tager hjem fra sygehuset

Men har i ikke også en del fra første gang i kan tage i brug, eller? 

Nej det er ikke det vilde, vi har solgt en del da vi egentlig havde besluttet at vi ikke skulle have flere børn, men så ombestemte vi os

Dejligt at i da så ved at den er klar til jer!

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

TbCp skriver:

Nej det er ikke det vilde, vi har solgt en del da vi egentlig havde besluttet at vi ikke skulle have flere børn, men så ombestemte vi os

Dejligt at i da så ved at den er klar til jer!

Ja, så er der jo ikke andet for end at starte forfra! Mon ikke i når det denne gang  

Anmeld

30. august 2011

maryjane

Yikes, synes du overhaler min mave altså. Hihi! Smukt!

Anmeld

30. august 2011

TbCp

Ja, så er der jo ikke andet for end at starte forfra! Mon ikke i når det denne gang  

Jeg satser på at gå 2 uger over denne gang så jeg får det HELE med

Anmeld

30. august 2011

TbCp

maryjane skriver:

Yikes, synes du overhaler min mave altså. Hihi! Smukt!

Hehe tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.