Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flot flot mave.... Den kan du da godt være glad for det sidder jo perfekt på dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Ja for pokker!!!Og du er snart helt i mål!
Ja for pokker!!!Og du er snart helt i mål!
Jeps, lige ved og næsten!
Mette&Alexander skriver: Flot flot mave.... Den kan du da godt være glad for det sidder jo perfekt på dig...
Tak skal du have Jeg er også meget glad for den
Frøken J. skriver: Jeps, lige ved og næsten!
Jeg fødte faktisk i 35+2 sidste gang, men håber da for dig at den lille lige bliver derinde ihvertfald et par uger endnu
TbCp skriver: Jeg fødte faktisk i 35+2 sidste gang, men håber da for dig at den lille lige bliver derinde ihvertfald et par uger endnu
Altså hun må meget gerne komme mellem 37-40 HElst ikke nu, er ikke klar rent praktisk Bare lidt stress min kærestes chef har sagt, at hun holder ferie 2 uger før min termin i en uges tid, så at jeg godt må klemme balderne sammen indtil hun kommer tilbage - Self. sagt lidt i sjov, men ved også hun vil blive træt af at skulle afbryde sin ferie, for de er kun et par stykker på den redaktion, så hvis min kæreste er væk, skal hun være der
Frøken J. skriver: Altså hun må meget gerne komme mellem 37-40 HElst ikke nu, er ikke klar rent praktisk Bare lidt stress min kærestes chef har sagt, at hun holder ferie 2 uger før min termin i en uges tid, så at jeg godt må klemme balderne sammen indtil hun kommer tilbage - Self. sagt lidt i sjov, men ved også hun vil blive træt af at skulle afbryde sin ferie, for de er kun et par stykker på den redaktion, så hvis min kæreste er væk, skal hun være der
Vi havde heller ikke det praktiske klar da Liva kom.... men var så indlagt 2 uger så min mand nåede at hente det hele inden vi kom hjem
Heh ja det er da lidt af en presser!!! Men mon ikke hun bliver glad på jeres vegne selvom hun så skulle være nødt til at stoppe sin ferie
TbCp skriver: Vi havde heller ikke det praktiske klar da Liva kom.... men var så indlagt 2 uger så min mand nåede at hente det hele inden vi kom hjem Heh ja det er da lidt af en presser!!! Men mon ikke hun bliver glad på jeres vegne selvom hun så skulle være nødt til at stoppe sin ferie
Det er også svært, når du fødte før tid.. Men måske er dte derfor, at så mange er så hurtige om at blive klar. Hehe. Puha, måske skulle man få ordnet det sidste...
Og jo, det håber jeg da
Neej, dér blev jeg da godt nok misundelig
Hvor er du bare super flot! - Din mave er jo perfekt
Frøken J. skriver: Det er også svært, når du fødte før tid.. Men måske er dte derfor, at så mange er så hurtige om at blive klar. Hehe. Puha, måske skulle man få ordnet det sidste... Og jo, det håber jeg da
Ja alt var bestilt.. havde termin 26. sept. så vi havde bestilt så vi kunne hente barnevogn, seng osv. fra 1. sept... det mente vi jo var i god tid
Men hun kom så bare lige d. 24. august!
Men denne gang er jeg nu ikke hurtigere med den end sidst, har intet fået købt endnu... men det når vi jo nok ... ellers må manden afsted igen
-Sigrid- skriver: Neej, dér blev jeg da godt nok misundelig Hvor er du bare super flot! - Din mave er jo perfekt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128