Er jeg ved at blive skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2009

Mathilde

Uh hvor spændende! Testen kan sagtens være svag positiv, selvom du er gået over tiden...
Jeg tror da ikke umiddelbart det er indbildning, når dine børn også kan se to streger

Det ville da være rigtig dejligt for jer.
Jeg glæder mig til at høre hvad testen siger imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Diana...

Ej hvor er det dejligt for jer hvis den er der, men min var altså meget svag efter 10 dage så den kan sagtens være det, det er jo sjældent den ikke passer.
Glæder mig til at høre mere i morgen...

Mange fra mig...

Knus Diana

Anmeld

16. januar 2009

FrkC

Det lyder da spændende.. Vil lige sige at jeg oss var et "uheld" min mor havde også fået at vide at hun ikke kunne få flere børn efter min søster, kan ikke lige huske hvorfor.. Men lægen sagde at hun godt kunne droppe sin prævention.. Og vupti, 3 år senere var jeg født og endnu 6 år senere fik jeg en lillebror.. Så jeg og håber for jer.. Glæder mig til en opdatering..

Camilla

Anmeld

16. januar 2009

Anonym trådstarter

Hvor er i søde..... jeg håber virkelig det bedste, nu har jeg ihvertfald fået indkøbt endnu en test som ligger klar til imorgen tidlig..... Men jeg er bare pessimist.....ville slet ikke kunne forstå at det skulle kunne ske......

Nu har jeg netop sendt min veninde en mms, så hun lige kan vurderer "sagen"........håber hun giver mig håb.....men ellers skulle jeg gerne få vished i morgen tidlig....

øv at man skal have sådanne murrende smerter som ved optakt til mens..... det gør det ikke meget nemmere.......

Tak for Jeres opbakning søde piger!

Anmeld

16. januar 2009

Anonym trådstarter

Nu har jeg fået lagt billede ind af den magiske test..... så må i gerne fortælle mig hvor mange streger der er...... inden jeg bliver helt bims.....

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=7761

Anmeld

16. januar 2009

LotteN

og jeg kan også se de der to streger der... jubii ..... så får han også en legekammerat, selvom det blvier en pige denne gang, det ved jeg

Anmeld

16. januar 2009

Diana...

222222222222222222

Anmeld

16. januar 2009

Nemesis

ja der er skisme 2 streger. Kæmpe tillykke :-)

Så skal der festes.

:-) Sisse

Anmeld

16. januar 2009

Pia

Tag et billede af dine teste og læg ind her.
Så skal vi hjælpe med og vurdere

Kan godt forstå at du ikke ved havd du skal tro.

Jeg har selv skulle have hjælp til og blive gravid og skulle jeg nogensind stå med en positiv test i hånden hvor jeg ikke har fået hjælp, så ville jeg absolut heller ikke turde tro på det..

Men jeg krydser finger for den er der..

Kh Pia,

Anmeld

16. januar 2009

Anonym trådstarter

Der ligger et billede i mit album.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.