Anonym skriver:
jeg har taget en test her i eftermiddag, nu ville jeg vide hvad søren der sker med min krop.....og spurgte mine børn uafhængigt af hinanden om hvor mange streger de kunne se, og de skulle også nævne dem som ikke var så tydelige....de sagde begge at de kunne se 2 streger......
jeg kan selv se 2 streger men den ene er meget utydelig.......... ser jeg syner eller hvad.....kan nr. 2 streg mon skinne lidt igennem det dersens folie.....
Jeg tror ikke på det, det må altså være en fejl, jeg kan jo slet ikke få børn....
Ved om den bliver svagere af,- at jeg kom hjem ved 14 tiden idag, og røg ud og tissede, og kun 20 minutter senere gik ud og tissede igen og havde her testen med.....så måske urinen ikke har været koncentreret nok...........fiske fiske....
Kan jo heller ikke lade være at tænke på at her 3-4 dage over tid burde den da være bragende positiv, uanset tidpsunkt for test.....
Tror min hjerne løber løbsk med mig.....
selvom mine børn jo også selv har set de 2 streger......
Hmm, altså hvis der er 2 streger, så du jo gravid

Også selvom den er utydelig...
Må man sige tillykke eller?
Nogen gange kan man godt få børn, selvom lægerne siger noget andet...
jeg har selv fået dommen af mine læger, men som han også sagde, så kan det være den er der en dag...
har en veninde der har 2 børn igennem behandling på fertilitets klinik, og så en dag, stod hun med et positiv test, og venter nu tvillinger... De er hjemmelavet og helt uden hjælp

Knus Beck, som glæder sig til og høre om den er der...
Anmeld