Er jeg ved at blive skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Anonym trådstarter

Nu må i altså hjælpe mig til at finde min ellers sunde fornuft igen

Min krop gør mærkelige ting.

Jeg skulle have mens i tirsdags, havde en let lys blødning mandag eftermiddag, ikke noget som overhovedet kan anses som mens Har så haft meget lidt mørkt udflåd de sidste dage ,- men ikke andet end lidt snask....

Hvorfor kommer min menstruation ikke til tiden, hvorfor vælter det ikke bare ud, fra dag 1 af som det plejer at gøre og altid har gjort....

Sidste mens periode gik jeg 7 dage over tid..... hvorefter det så kom med "tilbagevirkende kraft" på de nærmeste,- føltes som om det var min sidste menstruation i mit liv, så meget blødte jeg.....

Skal sige at jeg ikke burde kunne blive gravid, har været gravid 2 gange i mit liv, og begge gange via IVF/ICSI .

Hvorfor skal ens krop opføre sig så mærkeligt,- "bare fordi" at ønsket om engang at skulle opleve en naturlig graviditet konstant lurer oppe i hovedet...... Jeg tænker også på om jeg måske kan være på vej mod overgangsalderen?...... jeg er jo trods alt 38 her om nogle måneder.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Anonym trådstarter

Slet ingen?.......

Anmeld

15. januar 2009

Anonym trådstarter

tror det er første gang at jeg på ½ dag på baby.dk ikke har fået svar på et indlæg....

Anmeld

15. januar 2009

Diana...

Anonym skriver:

Nu må i altså hjælpe mig til at finde min ellers sunde fornuft igen

Min krop gør mærkelige ting.

Jeg skulle have mens i tirsdags, havde en let lys blødning mandag eftermiddag, ikke noget som overhovedet kan anses som mens Har så haft meget lidt mørkt udflåd de sidste dage ,- men ikke andet end lidt snask....

Hvorfor kommer min menstruation ikke til tiden, hvorfor vælter det ikke bare ud, fra dag 1 af som det plejer at gøre og altid har gjort....

Sidste mens periode gik jeg 7 dage over tid..... hvorefter det så kom med "tilbagevirkende kraft" på de nærmeste,- føltes som om det var min sidste menstruation i mit liv, så meget blødte jeg.....

Skal sige at jeg ikke burde kunne blive gravid, har været gravid 2 gange i mit liv, og begge gange via IVF/ICSI .

Hvorfor skal ens krop opføre sig så mærkeligt,- "bare fordi" at ønsket om engang at skulle opleve en naturlig graviditet konstant lurer oppe i hovedet...... Jeg tænker også på om jeg måske kan være på vej mod overgangsalderen?...... jeg er jo trods alt 38 her om nogle måneder.....

Jeg ved ikke hvorfor, men synes da du skal prøve og høre din læge.
Men det er lidt tidligt og komme i overgangsalderen så tror ikke det er det.

Håber du finder ud af hvad det er.

Knus Diana

Anmeld

15. januar 2009

Anonym trådstarter

Det var da virkelig ærgeligt - troede egentlig ikke at jeg var den eneste som oplevede sådanne pudsigheder omkring menstruation....

Anmeld

16. januar 2009

Anonym trådstarter

jeg har taget en test her i eftermiddag, nu ville jeg vide hvad søren der sker med min krop.....og spurgte mine børn uafhængigt af hinanden om hvor mange streger de kunne se, og de skulle også nævne dem som ikke var så tydelige....de sagde begge at de kunne se 2 streger......

jeg kan selv se 2 streger men den ene er meget utydelig.......... ser jeg syner eller hvad.....kan nr. 2 streg mon skinne lidt igennem det dersens folie.....

Jeg tror ikke på det, det må altså være en fejl, jeg kan jo slet ikke få børn....

Ved om den bliver svagere af,- at jeg kom hjem ved 14 tiden idag, og røg ud og tissede, og kun 20 minutter senere gik ud og tissede igen og havde her testen med.....så måske urinen ikke har været koncentreret nok...........fiske fiske....

Kan jo heller ikke lade være at tænke på at her 3-4 dage over tid burde den da være bragende positiv, uanset tidpsunkt for test.....

Tror min hjerne løber løbsk med mig..... selvom mine børn jo også selv har set de 2 streger......

Anmeld

16. januar 2009

Becks

Anonym skriver:

jeg har taget en test her i eftermiddag, nu ville jeg vide hvad søren der sker med min krop.....og spurgte mine børn uafhængigt af hinanden om hvor mange streger de kunne se, og de skulle også nævne dem som ikke var så tydelige....de sagde begge at de kunne se 2 streger......

jeg kan selv se 2 streger men den ene er meget utydelig.......... ser jeg syner eller hvad.....kan nr. 2 streg mon skinne lidt igennem det dersens folie.....

Jeg tror ikke på det, det må altså være en fejl, jeg kan jo slet ikke få børn....

Ved om den bliver svagere af,- at jeg kom hjem ved 14 tiden idag, og røg ud og tissede, og kun 20 minutter senere gik ud og tissede igen og havde her testen med.....så måske urinen ikke har været koncentreret nok...........fiske fiske....

Kan jo heller ikke lade være at tænke på at her 3-4 dage over tid burde den da være bragende positiv, uanset tidpsunkt for test.....

Tror min hjerne løber løbsk med mig..... selvom mine børn jo også selv har set de 2 streger......

Hmm, altså hvis der er 2 streger, så du jo gravid Også selvom den er utydelig...
Må man sige tillykke eller?

Nogen gange kan man godt få børn, selvom lægerne siger noget andet...
jeg har selv fået dommen af mine læger, men som han også sagde, så kan det være den er der en dag...

har en veninde der har 2 børn igennem behandling på fertilitets klinik, og så en dag, stod hun med et positiv test, og venter nu tvillinger... De er hjemmelavet og helt uden hjælp

Knus Beck, som glæder sig til og høre om den er der...

Anmeld

16. januar 2009

Anonym trådstarter

Du måtte meget gerne sige tillykke.....hvis det er rigtigt Det er vores største ønske at få dette allersidste barn.......da vi har 2 på 9 og en lille en på 1 år......som vi jo ikke synes skulle være enebarn.

Begge mine graviditeter er undfanget ved IVF/ICSI.....og jeg burde virkelig ikke kunne blive gravid. Har i øvrigt ikke brugt prævention i 20 år...........

Men nu må vi se, jeg har slået koldt vand i blodet....så godt som man nu kan ..... det hele "kører jo rundt"......men vil teste igen imorgen tidlig med morgenurin....

Anmeld

16. januar 2009

Becks

Anonym skriver:

Du måtte meget gerne sige tillykke.....hvis det er rigtigt Det er vores største ønske at få dette allersidste barn.......da vi har 2 på 9 og en lille en på 1 år......som vi jo ikke synes skulle være enebarn.

Begge mine graviditeter er undfanget ved IVF/ICSI.....og jeg burde virkelig ikke kunne blive gravid. Har i øvrigt ikke brugt prævention i 20 år...........

Men nu må vi se, jeg har slået koldt vand i blodet....så godt som man nu kan ..... det hele "kører jo rundt"......men vil teste igen imorgen tidlig med morgenurin....

ja kan jeg godt forstå... kroppen kan være mærkelig engang imellem...

Håber den er der for jer

Hvis den nu skulle vise negativ imorgen, så ring til din læge mandag og sig du har både testet negativ og positiv... Så kan han altid tage en blødprøve

Som sagt så er mine fingre

Knus Beck

Anmeld

16. januar 2009

Fam. Madsen

Anonym skriver:

hej

jeg vil også lige fortælle dig at jeg fik også afvide af lægerne at jeg ikke kunne blive gravid uden hjælp men jeg har altså den dejligste dreng som er lavet helt naturlig

men jeg vil da også krydes finger for dig og siger det sammen som beck at hvis den imorgen tidlig er negativ så ring til læge og fortæl hvordan det hele står til

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.