Ahhgg er godt nok bare træt af det hele!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

jalouxi er meget meget grim ting... og nu er den hos mig..

min kæreste og jeg har mistet 4 gange nu! og det er gået meget op og ned fra vi startede til nu. og hans familie der ingen situations fornemmelse havde.. puha det har ikke været en rar tid.

nu har vi endelig fået ro på det hele og fået en hverdag op og køre igen... men men men... nu er min kærestes søster gravid... så nu køre det bare... hun troede jo at hun var gravid da jeg var over 3 måneder henne... så hun var da mere spændende i min svigermors øjne end jeg var.. det var hun så ikke alligevel.. så mistede jeg og dagen efter jeg havde aborteret i 4. måned snakkede min svigermor og min svigerindes graviditet som ikke var der... åhh ha jeg vil bare gerne væk her fra, en lang ferie syd på. bare mig selv... så jeg kan få renset alt negativitet ud af mine tanker...

en måned after jeg havde aborteret var jeg stadig ked af det, ikke vildt, men var da skuffet over min krop, efter 4 missed abortion.. så sagde min svigermor at DET måtte jeg tage og komme over for det var jo længe siden nu.. hehe.. ja en måned er måske længe for hende... men ikke når man er den der har mistet og ikke engang fået spreds sin datters aske endnu...

jeg hader min følelser og tanker som jeg går med nu. der er sgat ting som jeg aldrig kan tilgive min kærestes familie for.

og nu skal jeg gå og se hendes mave vokse, det er så bodbydeligt.

ville lige ud med mine fustrerende tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

CamillaValby

Ville ikke gå fra din tråd uden at give dig et og sige at jeg ved præcis hvordan du har det.

En ting du skal vide er at du IKKE er et dårligt menneske fordi du har det sådan. De personer som ikke har været i samme situation eller noget ligende, kan kun sætte sig ind i det. De vil aldrig vide hvordan det er eller hvordan det føltes.

Jeg ved at det er hammer svært og meget nemmere sagt end gjort, men enten så lad det gå ind også ud når hun kommer med nogle dumme sætninger. Ellers ville jeg personligt tage en snak med hende, i håb om at hun ville kunne stoppe.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Ville ikke gå fra din tråd uden at give dig et og sige at jeg ved præcis hvordan du har det.

En ting du skal vide er at du IKKE er et dårligt menneske fordi du har det sådan. De personer som ikke har været i samme situation eller noget ligende, kan kun sætte sig ind i det. De vil aldrig vide hvordan det er eller hvordan det føltes.

Jeg ved at det er hammer svært og meget nemmere sagt end gjort, men enten så lad det gå ind også ud når hun kommer med nogle dumme sætninger. Ellers ville jeg personligt tage en snak med hende, i håb om at hun ville kunne stoppe.

tak for de forstående og trøstende prd, det hjælper på humøret

har aldrig snakket ud med nogen af dem, så er bange for at jeg kommer til at eksplodere en dag. håber jeg virkelig ikke, så håber jeg at jeg kan få snakket med dem inden det går galt.

tusind tak fordi du gad og svare

Anmeld

30. august 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

tak for de forstående og trøstende prd, det hjælper på humøret

har aldrig snakket ud med nogen af dem, så er bange for at jeg kommer til at eksplodere en dag. håber jeg virkelig ikke, så håber jeg at jeg kan få snakket med dem inden det går galt.

tusind tak fordi du gad og svare

I know

Men følelsen bliver ikke nemmere og du kommer på et tidspunkt til at opbygge en mur overfor din svigermor (sådan har jeg det) jeg gad til sidst ikke høre mere på jamen hvorfor kan din krop ikke holde på det og ejjj jeg vil jo så gerne være farmor osv osv.

Den dag i dag kan jeg sagtens være sammen med hende, men slet ikke med de samme følelser. Hvis der er noget på et tidspunkt er du velkommen til at skrive privat til mig.

Anmeld

30. august 2011

merethe

30. august 2011

Nessie

30. august 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

I know

Men følelsen bliver ikke nemmere og du kommer på et tidspunkt til at opbygge en mur overfor din svigermor (sådan har jeg det) jeg gad til sidst ikke høre mere på jamen hvorfor kan din krop ikke holde på det og ejjj jeg vil jo så gerne være farmor osv osv.

Den dag i dag kan jeg sagtens være sammen med hende, men slet ikke med de samme følelser. Hvis der er noget på et tidspunkt er du velkommen til at skrive privat til mig.

Åh så ved du jo præcis hvordan jeg har det. det er rart med et forstående øre.

tak, det sætter jeg stor pris på.  

Anmeld

30. august 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Åh så ved du jo præcis hvordan jeg har det. det er rart med et forstående øre.

tak, det sætter jeg stor pris på.  

Du skal ikke sige tak

Hav en dejlig aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.