jalouxi er meget meget grim ting... og nu er den hos mig..
min kæreste og jeg har mistet 4 gange nu! og det er gået meget op og ned fra vi startede til nu. og hans familie der ingen situations fornemmelse havde.. puha det har ikke været en rar tid.
nu har vi endelig fået ro på det hele og fået en hverdag op og køre igen... men men men... nu er min kærestes søster gravid... så nu køre det bare... hun troede jo at hun var gravid da jeg var over 3 måneder henne... så hun var da mere spændende i min svigermors øjne end jeg var.. det var hun så ikke alligevel.. så mistede jeg og dagen efter jeg havde aborteret i 4. måned snakkede min svigermor og min svigerindes graviditet som ikke var der... åhh ha jeg vil bare gerne væk her fra, en lang ferie syd på. bare mig selv... så jeg kan få renset alt negativitet ud af mine tanker...
en måned after jeg havde aborteret var jeg stadig ked af det, ikke vildt, men var da skuffet over min krop, efter 4 missed abortion.. så sagde min svigermor at DET måtte jeg tage og komme over for det var jo længe siden nu.. hehe.. ja en måned er måske længe for hende... men ikke når man er den der har mistet og ikke engang fået spreds sin datters aske endnu...
jeg hader min følelser og tanker som jeg går med nu. der er sgat ting som jeg aldrig kan tilgive min kærestes familie for.
og nu skal jeg gå og se hendes mave vokse, det er så bodbydeligt.
ville lige ud med mine fustrerende tanker. 
Anmeld