Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sophia'smor skriver: Ja nemlig . eller om kroppen viser nogle signaler for at nu det nu, vis du forstår hvad jeg mener
Ja nemlig . eller om kroppen viser nogle signaler for at nu det nu, vis du forstår hvad jeg mener
Jo, altså.. Nu blev jeg jo så sat igang, og der var de eneste tegn på fødsel, de veer jeg fik om aftenen.. Først sådan en små-murren-mens-agtig-smerte Smerterne tagerjo så til, og så gør det f.... ondt ellers kan et andet tegn jo være, at vandet går.. Slimproppen kan også gå - men det kan den jo gøre flere gange .. Men der er også nogle der oplever, at slimproppen går og så går der ikke lang tid, så er man i fødsel..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Jo, altså.. Nu blev jeg jo så sat igang, og der var de eneste tegn på fødsel, de veer jeg fik om aftenen.. Først sådan en små-murren-mens-agtig-smerte Smerterne tagerjo så til, og så gør det f.... ondt ellers kan et andet tegn jo være, at vandet går.. Slimproppen kan også gå - men det kan den jo gøre flere gange .. Men der er også nogle der oplever, at slimproppen går og så går der ikke lang tid, så er man i fødsel..
Min slimprop er gået. & når jeg har mens smerter, så går de i sig selv igen, :/ .
Sophia'smor skriver: Min slimprop er gået. & når jeg har mens smerter, så går de i sig selv igen, :/ .
Åh, ja sådan kan det desværre også gå nogen - altså at det går i sig selv igen.. Men mon ik det er fordi kroppen varmer op ti lfødsel - kan jo se du ikke er langt fra termin.
Det første døgns veer var ikke så slemme, de bygger sig jo langsomt op, så bare rolig Men kunne ikke sove i to døgn fordi de blev meget værre når jeg lå ned eller sad, så jeg blev nødt til at stå op hver gang veen kom. Jeg synes faktisk først det var rigtig slemt de sidste 3 timer, så bare rolig tror ikke altid en lang fødsel er en dårlig ting man når at komme med både fysisk og psykisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128