hvor lang tid før.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Sophia'smor

Hej kvinder.

Jeg er lidt nyss, Hvor lang tid før man går i fødsel, kan man mærke det?? altså med veer & sådan? er første gangs fødene, & har termin på lørdag,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mor Christa

Tror ikke helt jeg forstår Alle fødsler er jo total forskellige.
Jeg fik f.eks. en stikpille d 6/12 2010 (en mandag morgen) og jeg fik så veer samme aften kl 19.. Fødte 18 timer senere. Så 18 timer før han kom ud havde jeg veer?
Var det sådan du mente eller?

Anmeld

30. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1 gang mærkede jeg det først, da jeg fik veer og 12 timer efter, havde jeg min prins.

2. gang mærkede jeg det også først da jeg fik veer og havde min prinsesse 22 timer efter.

Anmeld

30. august 2011

B&J

Jeg kunne ikke mærke noget men midt i det hele gik vandet også fik jeg lang stik pille op og det får jeg fra den 1 til den 3 hvor mine veer først starter 21.30 om aften til 12.10 næste morgen den 4

Anmeld

30. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det er meget forskelligt, jeg selv kunne næsten ikke mærke mine plukveer så havde ikke så meget besvær op til fødslen.

Men tilgengæld  følte jeg mig influenzaagtig hele dagen, inden jeg om aftenen fik min første ve og dumme jeg hvilede ikke fordi jeg VILLE lave mine julekager og konfekt færdig (det var den 23 dec) Min fødsel vaede 2 dage fra den første ve så jeg kunne godt have brugt hvilen men alt i alt gik det godt alligevel 

Men husk at hvile så meget du kan, for du ved aldrig hvornår du kommer til det igen..

Anmeld

30. august 2011

Sophia'smor

MissChrista skriver:

Tror ikke helt jeg forstår Alle fødsler er jo total forskellige.
Jeg fik f.eks. en stikpille d 6/12 2010 (en mandag morgen) og jeg fik så veer samme aften kl 19.. Fødte 18 timer senere. Så 18 timer før han kom ud havde jeg veer?
Var det sådan du mente eller?

Ja nemlig . eller om kroppen viser nogle signaler for at nu det nu, vis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

30. august 2011

Sophia'smor

MoarHvidovre skriver:

1 gang mærkede jeg det først, da jeg fik veer og 12 timer efter, havde jeg min prins.

2. gang mærkede jeg det også først da jeg fik veer og havde min prinsesse 22 timer efter.

Okay tak for dit svar

Anmeld

30. august 2011

Sophia'smor

B&J skriver:

Jeg kunne ikke mærke noget men midt i det hele gik vandet også fik jeg lang stik pille op og det får jeg fra den 1 til den 3 hvor mine veer først starter 21.30 om aften til 12.10 næste morgen den 4

Puuha Okay Tusind tak for svaret

Anmeld

30. august 2011

B&J

Sophia'smor skriver:

Puuha Okay Tusind tak for svaret

hihihi ja det var noget af en omgang og selv tak

Anmeld

30. august 2011

Sophia'smor

Roselil skriver:

Det er meget forskelligt, jeg selv kunne næsten ikke mærke mine plukveer så havde ikke så meget besvær op til fødslen.

Men tilgengæld  følte jeg mig influenzaagtig hele dagen, inden jeg om aftenen fik min første ve og dumme jeg hvilede ikke fordi jeg VILLE lave mine julekager og konfekt færdig (det var den 23 dec) Min fødsel vaede 2 dage fra den første ve så jeg kunne godt have brugt hvilen men alt i alt gik det godt alligevel 

Men husk at hvile så meget du kan, for du ved aldrig hvornår du kommer til det igen..

Puha, 2 døgn med veer,

Ja det gør jeg bestemt også hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.