projekt barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

Hej alle...

Er ano da dette er en hemmelighed for familie og venner...!!

Vi har besluttet herhjemme at jeg har spist min sidste p-pille og glæder mig SINSYGT til at blive gravid igen, MEN har også en lille følelse i kroppen omkring om det er for tidligt!!!

Vi har et barn på 17 mdr - fylder 1½ år slut september...

Sidste gang blev jeg gravid i første forsøg og gør jeg det igen bliver h*n ca 2 år og 3 mdr når barnet kommer...

Vores barn er meget fremme, men alligevel kan jeg ikke lade vær med at tænke på om 2,3 år er for lidt imellem dem...

Hva siger I ?? Har nogle gode erfaringer til mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Nettemor

er det en dreng eller pige i har?

vi har en dreng på den alder og jeg er også begyndt at være klar til nr 2 (dog ikke helt) og jeg har lidt de samme tanker som dig netop fordi det er en dreng. jeg vil gerne vente lige et par mdr. men på den anden side er det jo ikke sikkert der er gevinst med det samme og vil heller ikke vente for længe

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

er det en dreng eller pige i har?

vi har en dreng på den alder og jeg er også begyndt at være klar til nr 2 (dog ikke helt) og jeg har lidt de samme tanker som dig netop fordi det er en dreng. jeg vil gerne vente lige et par mdr. men på den anden side er det jo ikke sikkert der er gevinst med det samme og vil heller ikke vente for længe

Vil godt afsløre at det er en pige

Nej, jeg tænker også at man jo ikke selv er herre over hvornår man blir gravid, men har altid sagt at 2,5 år mellem dem ville være fint...

Så om det blir 2,3 eller 2,5 er vel også ligemeget

Anmeld

30. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Vil godt afsløre at det er en pige

Nej, jeg tænker også at man jo ikke selv er herre over hvornår man blir gravid, men har altid sagt at 2,5 år mellem dem ville være fint...

Så om det blir 2,3 eller 2,5 er vel også ligemeget

ja det er det. og tror ikke du skal være så bekymret når det er en pige de er ofte lidt mere fremme i skoene end drenge

de spekulationer jeg her omkring det er når vi nu har en dreng og hvis vi så får en pige. min svoger har en dreng og så en pige om selv om pigen går 2 klasse under så er hun næsten lige så god som broren til at læse og skrive og matematik.. det er mere det jeg tænker i at ville undgå . for tror det kan være svært for en dreng at se hans lillesøster være lige så god eller bedre til de ting.. men ved ikke om det bare er mig der overtænker det..

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja det er det. og tror ikke du skal være så bekymret når det er en pige de er ofte lidt mere fremme i skoene end drenge

de spekulationer jeg her omkring det er når vi nu har en dreng og hvis vi så får en pige. min svoger har en dreng og så en pige om selv om pigen går 2 klasse under så er hun næsten lige så god som broren til at læse og skrive og matematik.. det er mere det jeg tænker i at ville undgå . for tror det kan være svært for en dreng at se hans lillesøster være lige så god eller bedre til de ting.. men ved ikke om det bare er mig der overtænker det..

Ja okay - Altså sådan tænker jeg slet ikke og tror heller ikk at jeg ville gøre det hvis det var en dreng vi havde.

Min søster har en dreng og en pige (dreng ældst) og der er 23 mdr imellem dem og er nu 10 og 8 år... og der kan han ihvertfald mere end hun kan som det burde være

Min bekymring er mere på om hun er klar til at blive storesøster når hun er 2,3 år

Anmeld

30. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Ja okay - Altså sådan tænker jeg slet ikke og tror heller ikk at jeg ville gøre det hvis det var en dreng vi havde.

Min søster har en dreng og en pige (dreng ældst) og der er 23 mdr imellem dem og er nu 10 og 8 år... og der kan han ihvertfald mere end hun kan som det burde være

Min bekymring er mere på om hun er klar til at blive storesøster når hun er 2,3 år

det tænker jeg så tilgengæld ikke så meget over. lidt men ikke meget.for bliver de nogensinde klar? de ved jo ikke hvad de skal være klar til. tror mere det går på om I som forældre er klar til det. for det kræver jo ekstra. den store bliver jo ikke lige pludselig større bare ved at få mindre søskende men det kan man godt som forældre føle. forstår du hvad jeg mener?

og hvis I som forældre er klar så skal hun også nok være det..

Anmeld

30. august 2011

Rsa

Har ikke selv erfaring indefor den afstand mellem alderne, men har flere vennepar derhar fået børn med 2 års mellemrum, og de siger alle det samme - det er hårdt og deville have ønsket, at de havde ventet lidt...

Personligt vil jeg gerne have omkring 3 år mellem mine (har en stor dreng på 9 år og en pige på 8 måneder. - vil gerne have nr.3, men først når min datter er 3-3½ år. Vil gerne nå at nyde mine børn)

Men det er jo en smagssag og hvis I er klar til nr.2 nu, så er det jo bare dte I skal gøre

Anmeld

30. august 2011

DitteFisk

Jeg ville personligt selv gerne have haft mine børn tæt på hinanden, også gerne 2 - 2,5 år imellem dem, men da jeg gik fra min søns far da han var 1½ år og stadig er igang med uddannelse, så har det ikke lige været oplagt .. men NU hvor min "nye" kæreste og jeg har været sammen i 2 år og min søn snart bliver 4, så har vi også besluttet snart at gå i gang og jeg glæder mig også sindssygt.

kæmpe held og lykke med projektet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.