Av min mave - skal jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Københavnermor

UPDATE!!!!!!!

Nu har jeg været ved lægen. Hun var rigtig sød. Hun tjekkede babys hjertelyd og den var fin. Jeg fik så konstaterede hvide blodlegemer i min urin og det er tegn på blærebetændelse. Så det ville hun lige sende til kontrol, så jeg ved om jeg skal behandles for det.

Jeg udtrykte bekymring for at baby ikke har været ligeså aktiv som den plejer at være siden jeg fik smerten. Og hun sagde at hvis jeg stadig ikke mærkede den skulle jeg ringe til vagtlægen i aften.

Nu er jeg så kommet hjem igen, og baby har sparket lidt. Min læge har så lige ringet til mig og fortalt at hun har haft ringet til hospitalet for en sikkerheds skyld, og de ville gerne se mig pga. den mindre aktivitet i maven.

Jeg fortalte så at jeg nu har mærket den lidt, og så blev aftalen at jeg skulle ringe ind til min læge kl 13 for at give besked om hvordan det gik. Om jeg havde mærket den mere eller ej, og så vil hun sende mig til scanning. 

Så dejligt at de tager en så seriøst og ikke tager nogle chancer! Føler mig i gode hænder og slapper mere af nu og koncentrere mig bare om at mærke baby! 

Tak for jeres svar!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mom2012

MedRogn skriver:

UPDATE!!!!!!!

Nu har jeg været ved lægen. Hun var rigtig sød. Hun tjekkede babys hjertelyd og den var fin. Jeg fik så konstaterede hvide blodlegemer i min urin og det er tegn på blærebetændelse. Så det ville hun lige sende til kontrol, så jeg ved om jeg skal behandles for det.

Jeg udtrykte bekymring for at baby ikke har været ligeså aktiv som den plejer at være siden jeg fik smerten. Og hun sagde at hvis jeg stadig ikke mærkede den skulle jeg ringe til vagtlægen i aften.

Nu er jeg så kommet hjem igen, og baby har sparket lidt. Min læge har så lige ringet til mig og fortalt at hun har haft ringet til hospitalet for en sikkerheds skyld, og de ville gerne se mig pga. den mindre aktivitet i maven.

Jeg fortalte så at jeg nu har mærket den lidt, og så blev aftalen at jeg skulle ringe ind til min læge kl 13 for at give besked om hvordan det gik. Om jeg havde mærket den mere eller ej, og så vil hun sende mig til scanning. 

Så dejligt at de tager en så seriøst og ikke tager nogle chancer! Føler mig i gode hænder og slapper mere af nu og koncentrere mig bare om at mærke baby! 

Tak for jeres svar!! 

Det er så dejligt når man har sådan en god læge! Godt at høre hjertelyden var som den skulle være! 

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

Ann87 skriver:

Det er så dejligt når man har sådan en god læge! Godt at høre hjertelyden var som den skulle være! 

Ja! Er også SÅ glad for min læge! De er altid mege venlige og imødekommende dernede. Selv sygeplejersken i receptionen er så hjælpsom og sød.

Er også glad for at alt tilsyneladende er som det skal være 

Anmeld

30. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Tag til lægen med det samme, hellere et besøg for meget end et for lidt!

håber alt er godt!

Anmeld

30. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hov, havde ikke lige læst updaten Dejligt at høre at alt er godt

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

Roselil skriver:

Tag til lægen med det samme, hellere et besøg for meget end et for lidt!

håber alt er godt!

Er kommet med en update øverst på denne side!

Tak for din besked! 

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

Roselil skriver:

Hov, havde ikke lige læst updaten Dejligt at høre at alt er godt

Det gør ikke noget! Igen tak! 

Anmeld

30. august 2011

Mom2012

MedRogn skriver:

Ja! Er også SÅ glad for min læge! De er altid mege venlige og imødekommende dernede. Selv sygeplejersken i receptionen er så hjælpsom og sød.

Er også glad for at alt tilsyneladende er som det skal være 

Kan sige det samme om min! Det er virkelig dejligt, især når man er gravid, hvor man har følelserne helt uden på tøjet

Ja det skal det være! 

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

Ann87 skriver:

Kan sige det samme om min! Det er virkelig dejligt, især når man er gravid, hvor man har følelserne helt uden på tøjet

Ja det skal det være! 

Ja præcis. Så har man brug for ekstra omsorg. 

Anmeld

30. august 2011

BABYPIGEnr4

MedRogn skriver:

UPDATE!!!!!!!

Tak for jeres svar!! 

Dejligt at høre det gik godt. Jeg havde selv blærebetændelse under min første graviditet og fik veer af det i 8- måned. Godt de har opdaget det, så de kan hjælpe dig. Det skal nok gå godt

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.