UPDATE!!!!!!!
Nu har jeg været ved lægen. Hun var rigtig sød. Hun tjekkede babys hjertelyd og den var fin. Jeg fik så konstaterede hvide blodlegemer i min urin og det er tegn på blærebetændelse. Så det ville hun lige sende til kontrol, så jeg ved om jeg skal behandles for det.
Jeg udtrykte bekymring for at baby ikke har været ligeså aktiv som den plejer at være siden jeg fik smerten. Og hun sagde at hvis jeg stadig ikke mærkede den skulle jeg ringe til vagtlægen i aften.
Nu er jeg så kommet hjem igen, og baby har sparket lidt. Min læge har så lige ringet til mig og fortalt at hun har haft ringet til hospitalet for en sikkerheds skyld, og de ville gerne se mig pga. den mindre aktivitet i maven.
Jeg fortalte så at jeg nu har mærket den lidt, og så blev aftalen at jeg skulle ringe ind til min læge kl 13 for at give besked om hvordan det gik. Om jeg havde mærket den mere eller ej, og så vil hun sende mig til scanning.
Så dejligt at de tager en så seriøst og ikke tager nogle chancer! Føler mig i gode hænder og slapper mere af nu og koncentrere mig bare om at mærke baby!
Tak for jeres svar!! 
Anmeld