h&m flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

GUSO

Hej. Hvis du har et varmt barn så skal du ikke købe Flyverdragt i hm de er ikke åndbare, den fra sidste år var ihvertfald ikke, og så bliver ungerne kolde når de ikke kan komme af med sveden.. Jeg Ville hellere købe en alpine (mener jeg de hedder) fra Bilka de skulle være rigtig gode til en billig penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

JVC

GUSO skriver:

Hej. Hvis du har et varmt barn så skal du ikke købe Flyverdragt i hm de er ikke åndbare, den fra sidste år var ihvertfald ikke, og så bliver ungerne kolde når de ikke kan komme af med sveden.. Jeg Ville hellere købe en alpine (mener jeg de hedder) fra Bilka de skulle være rigtig gode til en billig penge..

ok

Anmeld

30. august 2011

skønneunger

så længe børnene er små altså ikke ligefrem løber rundt udenfor i flere timer, så syntes jeg næsten det er ligemeget hvilken dragt det er, bare den holder dit barn tør og varm, og det gør de billige helt fint.

Anmeld

30. august 2011

Georgia

Har købt i Bilka, måtte med det samme købe en ny. Den var virkelig ikke vand/vind tæd, og havde et koldt barn.
Colour kids er virkelig gode og til billige penge, dem har vi brugt hvert år

Anmeld

30. august 2011

B&J

JVC skriver:

Vil sådan en mon være god nok til en pige på snart 10 mdr. som går i dagpleje?

det vil jeg sige for vores dreng gik også i dagpleje sidste år og der brugte han den og der kravlede han og ingen slid nogle steder

Anmeld

30. august 2011

JVC

Georgia skriver:

Har købt i Bilka, måtte med det samme købe en ny. Den var virkelig ikke vand/vind tæd, og havde et koldt barn.
Colour kids er virkelig gode og til billige penge, dem har vi brugt hvert år

Hvor købes Colour Kids henne?

Anmeld

30. august 2011

Georgia

JVC skriver:

Hvor købes Colour Kids henne?

Kan købes i sports forretninger, har altid fået dem til 300 kr. sat ned fra 500 eller 600 Altid.

Anmeld

30. august 2011

Valle81

JVC skriver:

Vil sådan en mon være god nok til en pige på snart 10 mdr. som går i dagpleje?

Ja helt sikkert:0)

De skal sove i den og lege i den udenfor - men det er jo begrænset hvor meget og de tonser jo ikke rundt som en på 3:0)

Jeg synes det er ganske glimrende. Mine børn har altid haft Bilka eller HogM og har aldrig haft de mindste problemer, hverken med de er blevet våde klamme, for varme forvaskede eller andet:0)

Har børn i aldenren fra 7 og ned til 4 mdr:0)

Anmeld

30. august 2011

MissTooze

Altså hvis de skal være med på legeplads osv, og de skal sidde i sne, fugtig sandkasse osv, så vælg for gudskyld noget med et høj søjle tryk ellers bliver de så hurtigt fugtige!

Anmeld

30. august 2011

LIZO

JVC skriver:

Jeg synes at denne er fin (se billedet). Jeg fandt den inde på H&M´s hjemmeside for lidt siden. Tror du den er god nok til min datter? Hun skal selvfølgelig ikke have den i blå  Hun går i dagpleje og kan ikke gå endnu. Hun kan stå op ad ting. Jeg ved ikke hvor meget hun kommer til at være udenfor i vinter.

Den ser super fin ud vi har ikke haft problemer med dem. Den eneste grund til de ikke får dem i år er fordi vi kan få en anden til en helt anden pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.