Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har erfarringer med flyverdragt fra h&m?? jeg overvejer at købe dem i år da sofus og emil jo ikke er så store endnu og nok ikke vil være så meget ude til vinter, så gider ikke ofre en hel masse penge på dragter i år. Men er de gode nok eller bare noget bras?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke prøvet dem, men har læst i en test at det er noget bras. (Tror det var i Søndagsavisen)
mullesmith2 skriver: Er der nogen der har erfarringer med flyverdragt fra h&m?? jeg overvejer at købe dem i år da sofus og emil jo ikke er så store endnu og nok ikke vil være så meget ude til vinter, så gider ikke ofre en hel masse penge på dragter i år. Men er de gode nok eller bare noget bras?
Altså jeg syntes at de er gode..
Jeg fandt dette om flyverdragter http://sondagsavisen.dk/2010/38/billig-flyverdragt-afkoler-bornene.aspx
MoarHvidovre skriver: Jeg fandt dette om flyverdragter http://sondagsavisen.dk/2010/38/billig-flyverdragt-afkoler-bornene.aspx
Uhh.. Tak for link. Det er hermed gemt! Jeg skal nemlig også snart have købt flyverdragter
Asta havde en fra H&M det første årt.. Og den var ganske udmærket.. hun var varm, men ikke for varm, og heller ikke fugtig når hun kom ud af den...
vi har haft dem og været meget glade for dem
LIZO skriver: vi har haft dem og været meget glade for dem
Jeg synes at denne er fin (se billedet). Jeg fandt den inde på H&M´s hjemmeside for lidt siden. Tror du den er god nok til min datter? Hun skal selvfølgelig ikke have den i blå Hun går i dagpleje og kan ikke gå endnu. Hun kan stå op ad ting. Jeg ved ikke hvor meget hun kommer til at være udenfor i vinter.
Vi købte en i Bilka/az.... og den er god syntes vi den kostede 250kr og sådan en købte vi også sidste år dejlig varm og vandtæt
B&J skriver: Vi købte en i Bilka/az.... og den er god syntes vi den kostede 250kr og sådan en købte vi også sidste år dejlig varm og vandtæt
Vil sådan en mon være god nok til en pige på snart 10 mdr. som går i dagpleje?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128