Mellemnavn til navnet Emilie?? HJÆLP :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Skal hun have et mellemnavn? Hvorfor ikke bare Emilie og så efternavnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mette.

Anonym skriver:

Godaften allesammen

Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie

Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp

Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening

På forhånd tak

Min datter hedder Emilie Kathrine, det er dog et familienavn som jeg også selv har, så her var det lidt bestemt på forhold at hun skulle have Kathrine som mellemnavn.

Anmeld

30. august 2011

3rollinger

Anonym skriver:

Godaften allesammen

Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie

Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp

Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening

På forhånd tak

Emilie Dorthea.

Dorthea har selvfoelgelig ikke nogen betydning for jer, men det hed min mormor 

Anmeld

30. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Emilie Sofia/Sofie

Anmeld

30. august 2011

Fenris

Anonym skriver:

Godaften allesammen

På forhånd tak

Victoria

Anmeld

30. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Godaften allesammen

På forhånd tak

Emilie Merethe  

Merethe betyder Perle

Anmeld

30. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Godaften allesammen

På forhånd tak

Emilie My

Anmeld

30. august 2011

emsaroto

Jeg synes at Emilie Sarah er pænt

det hedder jeg nemlig heheh

Anmeld

30. august 2011

meem

Vores datter hedder Emilie Elisabeth Jensen...

Emilie betyder: Venlig..

Elisabeth betyder: Gud har svoret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.