Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal hun have et mellemnavn? Hvorfor ikke bare Emilie og så efternavnet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Godaften allesammen Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening På forhånd tak
Godaften allesammen Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening På forhånd tak
Min datter hedder Emilie Kathrine, det er dog et familienavn som jeg også selv har, så her var det lidt bestemt på forhold at hun skulle have Kathrine som mellemnavn.
Emilie Dorthea.
Dorthea har selvfoelgelig ikke nogen betydning for jer, men det hed min mormor
Emilie Sofia/Sofie
Anonym skriver:Godaften allesammen Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening På forhånd tak
http://mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen
Emilie Merethe
Merethe betyder Perle
Emilie My
Jeg synes at Emilie Sarah er pænt
det hedder jeg nemlig heheh
Vores datter hedder Emilie Elisabeth Jensen...
Emilie betyder: Venlig..
Elisabeth betyder: Gud har svoret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128