Mellemnavn til navnet Emilie?? HJÆLP :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.805 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

Godaften allesammen

Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie

Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp

Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MinNoah

Hvis vi får en pige skal hun hedde Lærke emilie.. Så hvad med Emilie Lærke

Anmeld

29. august 2011

Maemi

Jeg hedder selv Mathilde Emilie, da jeg var mindre ville jeg gerne ha' haft at det var omvendt emilie er et super lækkert navn!

Anmeld

29. august 2011

Sifling

Min søster hedder Emilie Mai

Anmeld

29. august 2011

JeNoVa

Emilie Savannah

Anmeld

30. august 2011

Alba

Emilie Cecilie

Anmeld

30. august 2011

TbCp

Har i ikke nogle i familien i kan mindes/glæde ved at bruge deres navn som mellemnavn?
Det synes jeg er en smuk tanke.

Vores datter hedder Liva Anika, Anika efter min lillesøster, og bliver den næste en pige kommer hun sandsynligvis til at hedde Dorthea til mellemnavn, efter min stedfars mor...

Anmeld

30. august 2011

Mor1012

Anonym skriver:

Godaften allesammen

Vi venter os en lille pige, som næsten sten-sikkert skal hedde Emilie, med mindre hun slet slet ikke ligner en Emilie

Men kan slet ikke finde ud af, hvad hun skal hedde til mellemnavn - hjælp hjælp hjælp

Kom med nogle forslag - ALT er velkommen, men gerne et navn, som har en betydning - hvis det giver mening

På forhånd tak

sofia emilie

Anmeld

30. august 2011

Ciss

Emilie er et nydeligt navn!

Forslag til mellemnavn:

Emilie Theodora

Emilie Miranda

Emilie Madelein

Emilie Irmelin

Emilie Ulrikka

Emilie Dorothea

Emilie Leonora

Emilie Loraine

- jeg er ikke sikker på betydningen av navnene, men det er mellemnavn som jeg synes klinger fint sammen med Emilie. Håper det kan være til inspiration.

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Tænker om det er nødvendigt med et mellemnavn? Er det fordi I har et barn allerede som har et mellemnavn?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.