Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marco2 skriver: Nyd da at du har en god undskyldning. Det er sgu da værre for os der ligner en i 20. uge uden overhovedet at være gravi.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Tak! Altså om jeg fatter at du ser så lex ud når du har 2 stks. i forvejen.Jeg er kun i 7. uge og ligner allerede en i uge 17-18 stykker om aftenen Det ender helt, helt galt
Tynen skriver:7. september, så der er lææænge til Du ser sgu stadig godt ud!Tror jeg pakker Ben&Jerry isen væk nu og går i hi
Der er lidt tid til endnu, men tro mig det går meget hurtiger 2. gang, når der er en lille bandit i huset i forvejen. Vil selv gå i hi, føler mig sku som en gammel kone her om aftenen...
Susan1978 skriver:Ha Ha her har man været uden net i over en uge også kommer man tilbage til sådan en omgang her.. super fedt Trine.. stort tillykke.. Susan
Can´t help it! Som sagt kan man jo ikke bare komme tilbage efter så lang tid, uden at have noget gossip med.
Tynen skriver: Can´t help it! Som sagt kan man jo ikke bare komme tilbage efter så lang tid, uden at have noget gossip med.
Mebach skriver:Så med andre ord har Kalaha bare at være knocked up, hvis hun kommer hjem igen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128