sort frakke str small

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. august 2011

bubba

det er en overgangs jakke. en man kan bruge netop nu og frem til november. den er også varm med en Tyk trøje under.

jeg tror bestemt du passer den, hvis du evt skal ha en sweat shirt på inden under eller tyk trøje

den er os fin til gå i byen brug

nej bor i den helt anden ende af stationen

Knus

Hvis jeg får min røv sendt mod Silkeborg kan det så arrangeres at vi kan mødes på stationen? og så tager du jakken med derned.. Så kan jeg prøve den der og så får du enten penge eller jakken med hjem igen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

Hvis jeg får min røv sendt mod Silkeborg kan det så arrangeres at vi kan mødes på stationen?

det kommer helt an på om manden er kommet hjem fra arbejde

har jo min datter herhjemme og inden bil før manden er hjemme :/

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

Hvis jeg får min røv sendt mod Silkeborg kan det så arrangeres at vi kan mødes på stationen? og så tager du jakken med derned.. Så kan jeg prøve den der og så får du enten penge eller jakken med hjem igen :-)

prisen er 90 kr inkl fragt.. det er jo billigere at betale fragten end at tage et tog eller bemzin på bilen.

du kan jo evt sælge jakken igen for en 50er hvis du Ikke passer den

Anmeld

29. august 2011

bubba

jamen 90 er fint.. Skal lige have løn og så overfører jeg penge til dig, er det ok? Du kan jo vente med at sende jakken indtil du har modtaget betalingen :-)

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

jamen 90 er fint.. Skal lige have løn og så overfører jeg penge til dig, er det ok? Du kan jo vente med at sende jakken indtil du har modtaget betalingen :-)

JA DET HELT OK

FÅR DU LØN I MORGEN

JEG SKAL NEMLIG PÅ POSTHUSET OG SENDE ENROSENDAHL THE KANDE OG KAFFEKANDE AFSTED ONSDAG SÅ KU DET NEMLIG SENDES AFSTED DET HELE, SÅ JEG IKK SKAL RENDE IGEN EN ANDEN DAG

Anmeld

29. august 2011

bubba

Emilie2010 skriver:

JA DET HELT OK

FÅR DU LØN I MORGEN

JEG SKAL NEMLIG PÅ POSTHUSET OG SENDE ENROSENDAHL THE KANDE OG KAFFEKANDE AFSTED ONSDAG SÅ KU DET NEMLIG SENDES AFSTED DET HELE, SÅ JEG IKK SKAL RENDE IGEN EN ANDEN DAG

Ved det faktisk ikke.. men tror det :-)

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

Ved det faktisk ikke.. men tror det :-)

okay du giver bare besked.

Knus

Anmeld

29. august 2011

bubba

Emilie2010 skriver:

Knus

det er bare i orden

Anmeld

30. august 2011

bubba

Emilie2010 skriver:

Knus

Hey.. så er der penge på kontoen igen.. Men lige inden jeg køber den vil jeg gerne vide om der er bånd i jakken, til at binde den ind, som det ligner at der skal være? :-)

Anmeld

30. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

Hey.. så er der penge på kontoen igen.. Men lige inden jeg køber den vil jeg gerne vide om der er bånd i jakken, til at binde den ind, som det ligner at der skal være? :-)

nej den er ikke med, den gik i stykker, derfor koster jakken kun 50 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.