sort frakke str small

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.230 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Mor1012

50kr

pris i butik 299,95

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

bubba

hej 

Er det muligt at du kan sende jakken og jeg så sender mine oplysninger til dig.? Er nemlig interesseret i jakken, og er også en small, men er meget spinkel og vil jo helst ikke købe noget, jeg ikke kan passe.. 
med oplysninger mener jeg pas og sygesikring

Mvh Trine 

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

hej 

Er det muligt at du kan sende jakken og jeg så sender mine oplysninger til dig.? Er nemlig interesseret i jakken, og er også en small, men er meget spinkel og vil jo helst ikke købe noget, jeg ikke kan passe.. 

Mvh Trine 

hejsa hvad mener du

hvad mener du med oplysninger

kan sagtens sende jakken vil du have jeg sender jakken så du kan prøve den først, inden betaling

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

hej 

Mvh Trine 

ps

jeg vil meget gerne måle længden, ærmelængde mv..

den er faktisk lille i str, jeg er str small/medium, men kan ikk passe den. det ku jeg før jeg blev gravid og fødte, der vejede jeg 52kg og 170 høj

Anmeld

29. august 2011

bubba

Emilie2010 skriver:

ps

jeg vil meget gerne måle længden, ærmelængde mv..

den er faktisk lille i str, jeg er str small/medium, men kan ikk passe den. det ku jeg før jeg blev gravid og fødte, der vejede jeg 52kg og 170 høj

hejsa..

Det var bare hvis du havde det bedst med det, så ville jeg sende billede af pas og sygesikring, så du ved hvem du sender din ubetalte jakke til.. Jeg er lige så høj som dig, men vejer 4-5 kg mindre end du gjorde, inden du blev gravid, så hvis den nu er for stor til mig, ville jeg være ked af at have købt den.

Men ja, vil meget gerne have at du sender jakken til mig, så jeg kan prøve den.. og enten overfører jeg penge, eller også sender jeg jakken tillbage.. Skal self nok underette dig om min beslutning, så du ikke venter i evigheder

skal jeg sende en mail til mig med navn og adresse?

mvh Trine 

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

hejsa..

Det var bare hvis du havde det bedst med det, så ville jeg sende billede af pas og sygesikring, så du ved hvem du sender din ubetalte jakke til.. Jeg er lige så høj som dig, men vejer 4-5 kg mindre end du gjorde, inden du blev gravid, så hvis den nu er for stor til mig, ville jeg være ked af at have købt den.

Men ja, vil meget gerne have at du sender jakken til mig, så jeg kan prøve den.. og enten overfører jeg penge, eller også sender jeg jakken tillbage.. Skal self nok underette dig om min beslutning, så du ikke venter i evigheder

skal jeg sende en mail til mig med navn og adresse?

mvh Trine 

hej med dig

forstår dig 1000 % , men ville være ked af at skal bruge penge på fragt for at sende den. men også fordi der er såå mange snydere

forstår godt du ikke vil købe den uden du har prøvet den

bor du tæt på silkeborg ?

Knus til dig

Anmeld

29. august 2011

bubba

Jeg bor i Herning :-)

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

Jeg bor i Herning :-)

okay og du er aldrig i silkeborg evt så ku du jo prøve den

se bort fra den/de lyse plet der er på jakken, det er cameraet. sådan er det ofte på mine billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2011

bubba

Emilie2010 skriver:

okay og du er aldrig i silkeborg evt så ku du jo prøve den

se bort fra den/de lyse plet der er på jakken, det er cameraet. sådan er det ofte på mine billeder

Nej, det er jeg ikke.. men det kan da arrangeres.. :-)

Er det en efterår/forårs-jakke eller er det en vinterjakke?

Bor du tæt på stationen?

Skal arbejde meget i næste uge, men vil du ikke sende dit mobilnr i en mail, så kan jeg jo lige se om ikke vi kan få det presset ind.. så lang tid tager en tur til Silkeborg jo heller ikke

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

bubba skriver:

Nej, det er jeg ikke.. men det kan da arrangeres.. :-)

Er det en efterår/forårs-jakke eller er det en vinterjakke?

Bor du tæt på stationen?

Skal arbejde meget i næste uge, men vil du ikke sende dit mobilnr i en mail, så kan jeg jo lige se om ikke vi kan få det presset ind.. så lang tid tager en tur til Silkeborg jo heller ikke

det er en overgangs jakke. en man kan bruge netop nu og frem til november. den er også varm med en Tyk trøje under.

jeg tror bestemt du passer den, hvis du evt skal ha en sweat shirt på inden under eller tyk trøje

den er os fin til gå i byen brug

nej bor i den helt anden ende af stationen

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.