1. jordemoder besøg?? Kærsten med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Dinsen

Hejsa... 

I morgen er det min (vores) første scanning, og ihh hvor vi glæder os  her tager kærsten self. med... Men vi er kommet til at snakke om, om det evt. er en god ide´ at han kommer med til det første besøg hos jordemoderen??  

Mvh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

-Sigrid-

Min kæreste tog med, og han syntes det var interessant, men det er slet ikke nødvendigt

Anmeld

29. august 2011

-Sigrid-

Og held og lykke med scanningen!

Anmeld

29. august 2011

Millesmammi

Hvis det er en scanning, så er det slet ikke sikkert i må være flere, det må man ikke her i Aalborg :-(

Anmeld

29. august 2011

Maja_4000

Min kæreste var ikke med til jm .. Synes ikke det var nødvendigt .. Fik aldrig noget af vide , som jeg ikke vidste inden

Anmeld

29. august 2011

2babygirls

Dinsen skriver:

Hejsa... 

I morgen er det min (vores) første scanning, og ihh hvor vi glæder os  her tager kærsten self. med... Men vi er kommet til at snakke om, om det evt. er en god ide´ at han kommer med til det første besøg hos jordemoderen??  

Mvh Dinsen

Min mand var med, da der er nogle spørgsmål som han kan svare på til journalen, plus han gerne ville vide alle de ting og høre babys hjertelyd

Anmeld

29. august 2011

MaybeBaby

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Mvh Dinsen

Jeg havde min med til begge scanninger og fødselsforberedelse. Men læge og jordmor tog jeg selv, da det mest af alt bare er samtaler om hvordan man har det. Der er ikke noget som sådan for din kæreste, medmindre han har en masse spørgsmål... SÅ ville det være en god idé at tage ham med. Eller hvis han virkelig selv ønsker det. Men det mest af alt samtaler om din tilstand, så måske ikke så spændende for ham, da du nok skal fortælle ham i din hormonelle tilstand, hvis der er noget galt

Anmeld

29. august 2011

Giraffen

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Mvh Dinsen

Her er vi fælles om det hele af flere årsager

1) det er første barn - det er derfor rart at være to til at huske spørgsmål og suge viden til sig

2) fordi det er et ønskebarn -  for os begge - han er ligeså meget gravid som jeg er da det er en fælles beslutning

3) især er vi fælles om det hele, da det er mig der bærer og han vil gerne med til de ting hvor han kan og hvor det bliver bekræftet at den er 'go nok' - jo mere han er med til jo mere virkelig er graviditeten også for ham

Så her har vi slet ikke overvejet at han ikke skulle med 

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Mvh Dinsen

Min kæreste var med til alt - han ville ikke gå glip af noget 

Der sker ikke så meget til 1. jordemoderbesøg, mere snakken frem og tilbage. 

Anmeld

29. august 2011

lilledittemor

Min kæreste var ikke med til første jordemoder besøg.
Jeg skulle også kun vejes og så fik nogle pjecer og informationer. Intet spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.