akryl eller gele negle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Hvilken del af det lyder besværligt?

det der: Der skal være en perfekt balance imellem væske og pulver, for meget pulver giver en tør akryl bold og svær at fordele, for meget værske gør at den smatter ud og har sværer ved at hærde. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

det der: Der skal være en perfekt balance imellem væske og pulver, for meget pulver giver en tør akryl bold og svær at fordele, for meget værske gør at den smatter ud og har sværer ved at hærde. ..

Det er også en svær teknik at lære, der skal man vide hvad det går ud på. Har man først en fin føling med gele så er det meget nemmere at arbejde med akryl.

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

altså, acetone opløser akryl, det tager lidt tid men det skal nok komme af. Soak off synes jeg er super nemt og skånsomt for neglen. Man putter lidt på en vatrondel, lægger den over neglen og pakker den evt ind i sølvpapir, bagefter er neglen lige til at tage forsigtigt af. Afslut med en fin pudsning og så lidt lak på.

altså, jeg anbefaler alle mine kunder som ikke er trænet endnu til at vælge gele, det gælder både når jeg afholder kurser og hvis de ringer/mailer.

Jeg har kun fået positiv respons plus at når de er så øvet at de bevæger sig over i akryl, føler de sig mere på hjemmebanen fordi de ved hvad de foretager sig.

sælger du det også?

og tak for rådene .. 

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

sælger du det også?

og tak for rådene .. 

Ja det gør jeg. Har en webshop www.qme.dk der er forresten fri fragt.

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

sælger du det også?

og tak for rådene .. 

og forresten, velbekomme Hjælper hellere end gerne, det er så surt at få en øv resultat hvis man troede noget var nemt

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Ja det gør jeg. Har en webshop www.qme.dk der er forresten fri fragt.

også til færøerne ??

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

og forresten, velbekomme Hjælper hellere end gerne, det er så surt at få en øv resultat hvis man troede noget var nemt

netop 

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

også til færøerne ??

Ja  fri fragt

Anmeld

29. august 2011

Steph_Laurits

Gelé er mere fleksibel og bøjer, hvor akryl den splintrer når den "knækker" - gør gelé ikke.

Gelé er super godt

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Ja  fri fragt

ej hvor nice så ku det da godt være jeg heller skulle købe hos dig :b .. 

er der noget i den pakke jeg mangler så? 

http://www.qme.dk/shop/gel-pro-543.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.