akryl eller gele negle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Emily2012<3

Maggieh skriver:

super 1000 tak  

Var skam så lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Magsen

FruRafn skriver:

jeg har haft begge dele, og syntes gele-negle var 1000 gange bedre end akryl... akryl var slet ikke ligeså pænt og naturligt:-)

underligt, de fleste siger lige omvendt :b 

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

mig og en veninde har tænkt os at splejse om en startpakke .. 

men vi ved ikke om det skal være akryl eller gele?? og hvilken pakke er smartest at købe ?? 

Fortsat god SOMMER dag !! 

Akryl er det sværeste at arbejde med hvis i aldrig har lagt negle før. Jeg vil helt klart anbefale gele, det er nemt at arbejde med og giver et rigtig flot resultat. Husk at tjekke startepakkerne igennem. nogen vælger ikke at give alt med for så at tjene ekstra ved at i skal købe det ved siden af

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Akryl er det sværeste at arbejde med hvis i aldrig har lagt negle før. Jeg vil helt klart anbefale gele, det er nemt at arbejde med og giver et rigtig flot resultat. Husk at tjekke startepakkerne igennem. nogen vælger ikke at give alt med for så at tjene ekstra ved at i skal købe det ved siden af

hvorfor er akryl så svært? 

jeg har en indbildning af at det skal jeg da nok klare 

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

nix, det er det ikke det er en ganske normal neglelaksfjerner :b ?? 

Du kan kun fjerne gele negle med soak off ellers ødelægger du hele din negl.

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

hvorfor er akryl så svært? 

jeg har en indbildning af at det skal jeg da nok klare 

forskellen mellem akryl og gele er at akryl hærder på få min. så laver du en fejl er du på den. Der skal være en perfekt balance imellem væske og pulver, for meget pulver giver en tør akryl bold og svær at fordele, for meget værske gør at den smatter ud og har sværer ved at hærde.

Gele hærder først når du benytter din uv-lampe, derfor er der plads til at lave fejl som du hurtigt kan rette igen

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

Du kan kun fjerne gele negle med soak off ellers ødelægger du hele din negl.

det da ikke positivt? har prøvet det engang før og rev hele de øverste ''negl-lag'' af :s .. 

men det er da nemmere med akryl ik?

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Chalala85 skriver:

forskellen mellem akryl og gele er at akryl hærder på få min. så laver du en fejl er du på den. Der skal være en perfekt balance imellem væske og pulver, for meget pulver giver en tør akryl bold og svær at fordele, for meget værske gør at den smatter ud og har sværer ved at hærde.

Gele hærder først når du benytter din uv-lampe, derfor er der plads til at lave fejl som du hurtigt kan rette igen

årh lort .. det lyder lidt besværligt .. 

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

det da ikke positivt? har prøvet det engang før og rev hele de øverste ''negl-lag'' af :s .. 

men det er da nemmere med akryl ik?

altså, acetone opløser akryl, det tager lidt tid men det skal nok komme af. Soak off synes jeg er super nemt og skånsomt for neglen. Man putter lidt på en vatrondel, lægger den over neglen og pakker den evt ind i sølvpapir, bagefter er neglen lige til at tage forsigtigt af. Afslut med en fin pudsning og så lidt lak på.

altså, jeg anbefaler alle mine kunder som ikke er trænet endnu til at vælge gele, det gælder både når jeg afholder kurser og hvis de ringer/mailer.

Jeg har kun fået positiv respons plus at når de er så øvet at de bevæger sig over i akryl, føler de sig mere på hjemmebanen fordi de ved hvad de foretager sig.

Anmeld

29. august 2011

Chalala85

Maggieh skriver:

årh lort .. det lyder lidt besværligt .. 

Hvilken del af det lyder besværligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.