Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps! For dig!
Jeg har inden for de første 2-5 uger haft: Kvalme, ømme bryster, udpræget træthed/søvnighed trods god nattesøvn, "niv" i underlivet og et par hidsighedsanfald (ups! - plejer ellers ikke at lade aggresioner gå uberettiget ud over andre).
PS: Jeg testede først positiv 10 dage efter forventet mens.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er nu 4 dage siden jeg skulle have mens. Jeg har taget test hver dag og de er alle negative
Snehund skriver: Jeps! For dig! Jeg har inden for de første 2-5 uger haft: Kvalme, ømme bryster, udpræget træthed/søvnighed trods god nattesøvn, "niv" i underlivet og et par hidsighedsanfald (ups! - plejer ellers ikke at lade aggresioner gå uberettiget ud over andre). PS: Jeg testede først positiv 10 dage efter forventet mens.
10 dage efter, okay så kan jeg kun håbe på at det er det samme med mig, jeg er gået 4dage over tid men det er stadig negative test vi står med, men jeg for at den er der
Jeg havde kvalme, Og lidt smerter i underlivet. Men sener hen fik jeg brystspædingerne, Og humørsvinger
Jeg brugte heller ikke morgenurin da jeg testede(9dage over tid), da jeg tog en test sen aften, men tog en igen næste morgen med samme positive resultat og fik det så bekræftede af lægen for at der kommer en positiv test
TR skriver: Jeg står samme sted, skal bare først have mit mens tirsdag den 6 .. Jeg har kun kvalme nogle gange .. Har RIGTIG ømme bryster !! Har du os smerter i underlivet?
Jeg står samme sted, skal bare først have mit mens tirsdag den 6 .. Jeg har kun kvalme nogle gange .. Har RIGTIG ømme bryster !!
Har du os smerter i underlivet?
Ej jeg har også test dag den6
Og jeg har også ondt i underlivet, på sådan en mærkelig måde, og lidt mens smerte, og har døjet med en del kvalme ......
Håber der kommer 2 streger vores vej den 6
Jeg har kvalme, er mere træt, kan sjovt nok ikke sove særlig godt om natten. Ømme bryster og så kan jeg blive hidsig som bare pokker!
+ jeg synes min kæreste lugter af tun
kimfrit skriver: Ej jeg har også test dag den6 Og jeg har også ondt i underlivet, på sådan en mærkelig måde, og lidt mens smerte, og har døjet med en del kvalme ...... Håber der kommer 2 streger vores vej den 6
Jeg har sindsyg ondt i underlivet, det har jeg ikke prøvet før .. plejer ikke at have den slags smerter når jeg har mens og slet ikk en uge før ..
Jeg for der er 2 steger hos dig/jer på tirsdag ..
Du må lige give lyd
TR skriver: Jeg har sindsyg ondt i underlivet, det har jeg ikke prøvet før .. plejer ikke at have den slags smerter når jeg har mens og slet ikk en uge før .. Jeg for der er 2 steger hos dig/jer på tirsdag .. Du må lige give lyd
det skal jeg nok og i lige måde, har lige sendt dig en venneanmodnign
kimfrit skriver: det skal jeg nok og i lige måde, har lige sendt dig en venneanmodnign
Taaak .. Årh ha hvor jeg håber min test er positiv på tirsdag ! .. tøre bare ikk at tro for meget på det, selvom min krop har været helt underligt i den månede her ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128