Symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Hvad havde i af symptomer i starten af graviditeten?

Jeg har konstant hovedpine, kan lugte alt, spiser flere mærkelige ting, ømme bryster og kvalme. Jeg skulle have haft mens. i går men har endnu ikke set nogen tegn på at det er på vej.

Vi har kun prøvet en måned uden p piller kan det være rent psykologisk jeg har alle de symptomer. jeg tog en clearblue test i dag og den skulle jo ellers kunne sige det allerede et par dage før man forventer at få mens. (skal siges jeg ikke brugte morgenurin)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

TR

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg har konstant hovedpine, kan lugte alt, spiser flere mærkelige ting, ømme bryster og kvalme. Jeg skulle have haft mens. i går men har endnu ikke set nogen tegn på at det er på vej.

Vi har kun prøvet en måned uden p piller kan det være rent psykologisk jeg har alle de symptomer. jeg tog en clearblue test i dag og den skulle jo ellers kunne sige det allerede et par dage før man forventer at få mens. (skal siges jeg ikke brugte morgenurin)

Jeg står samme sted, skal bare først have mit mens tirsdag den 6 ..
Jeg har kun kvalme nogle gange .. Har RIGTIG ømme bryster !!

Har du os smerter i underlivet?

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Jeg står samme sted, skal bare først have mit mens tirsdag den 6 ..
Jeg har kun kvalme nogle gange .. Har RIGTIG ømme bryster !!

Har du os smerter i underlivet?

Ikke disideret i underlivet men mere i maven og min mave er utrolig oppustet...

Anmeld

29. august 2011

TR

Anonym skriver:

Ikke disideret i underlivet men mere i maven og min mave er utrolig oppustet...

Okay ..

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg havde menstruationssmerter og lidt niv i underlivet, det var vist det. Alle de andre symptomer kom først nogle flere uger inde i graviditeten  

Nogen kan jo første teste positivt sent, men hvis det er første forsøg ville jeg ikke blive skuffet over en negativ test. Din krop skal jo lige have lov at "skille sig af med" p-pillerne! Held og lykke 

Anmeld

29. august 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Hej piger..

jeg har ømmebryster, ondt i hovedet, kvalme, murren i underlivet, tissetrang, og enormt træt hele tiden selvom jeg har sovet og er oppustet ...

Anmeld

29. august 2011

Fenja09

I starten af min graviditet havde jeg det lidt som hvis jeg har influenza. Kvalme, hovedpine (dog ikke hver dag) og bare rigtig skidt tilpas. Derudover fik jeg meget ømme bryster/brystvorter, ja og så en gang underlivsbetændelse og en mærkelig lugtesans - lugtede jern overalt. Fandt ud af at jeg var gravid i uge 7.

/Fenja (39+5)

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg havde menstruationssmerter og lidt niv i underlivet, det var vist det. Alle de andre symptomer kom først nogle flere uger inde i graviditeten  

Nogen kan jo første teste positivt sent, men hvis det er første forsøg ville jeg ikke blive skuffet over en negativ test. Din krop skal jo lige have lov at "skille sig af med" p-pillerne! Held og lykke 

Jeg ville blive meget overrasket hvis det lykkeds os at ramme plet i første forsøg.

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg ville blive meget overrasket hvis det lykkeds os at ramme plet i første forsøg.

Men måske i andet! Det skete her Miracles can happen! Hehe

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Men måske i andet! Det skete her Miracles can happen! Hehe

Jaaaa det kunne jo være fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.